Ja tenim Govern d’Escola

By 4 d'octubre de 2022General

Després de diversos processos electorals, ja tenim els tres membres del Govern d’Escola per al curs 2022/23: el Bernat Gispert, la Mercè Ramos i la Martina Álvarez.

Dins del Pla de la Vida Social de l’escola i el Pla de Convivència es defineix el Govern d’escola dels alumnes. Està format pel President del Govern d’Escola, la màxima representació dels alumnes, alumne de quart d’ESO i votat pels alumnes de 4t de Primària a 4t d’ESO; l’acompanyen la Vicepresidenta d’Educació Infantil i Primària, representant els companys d’aquestes etapes i escollida pels alumnes de 4t a 6è de Primària entre els alumnes d’aquest darrer curs i la Vicepresidenta d’Educació Secundària Obligatòria, escollida pels alumnes d’aquesta etapa entre els candidats de 2n i 3r d’ESO.

Després que els candidats a cada un dels càrrecs es presentessin per les classes, es va fer la votació per via telemàtica i el resultat ha estat el següent.

El President del Govern d’Escola és en Bernat Gispert, alumne de 4t d’ESO. La Vicepresidenta d’Educació Infantil i Primària és la Martina Álvarez, alumna de 6è. I la

Vicepresidenta d’Educació Secundària Obligatòria és la Mercè Ramos, alumna de 3r d’ESO.

Una de les facetes més visibles de la seva activitat és la presentació de les activitats conjuntes de l’escola: lliurament de premis, presentació de publicacions i, en general, qualsevol acte que ens aplegui a tots els que formem l’Escola Tabor.

Hi ha una part més invisible, que no menys necessària, de la seva tasca. Coordinen reunions amb les diferents classes per recollir les propostes de millora que els alumnes proposen per a l’escola. Aquestes propostes es presenten a l’Equip Directiu, que les escolta, analitza i respon de manera raonada. És en aquesta altra vessant potser menys visible en què els alumnes poden aportar el seu coneixement tant de l’escola com de les inquietuds dels seus companys.

Desitgem al Bernat, la Mercè i la Martina molts èxits en l’exercici de la seva funció.

El respecte i l’honestedat, de primera necessitat!

La tarda del 21 de novembre vam presentar l’objectiu general de l’escola Tabor per al curs 2022/23.

Aristòtil dona nom a la promoció de 4t d’ESO

Després d’un llarg procés d’estudi de diferents candidats, els alumnes de 4t d’ESO han decidit que el filòsof grec Aristòtil sigui el nom de la seva promoció.

Celebrem la Castanyada

Seguint el curs de les festes, el passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada, ara, per fi, en plena normalitat.

Tornem a Parlar pels descosits

Després de dos cursos amb mesures molt restrictives pel que fa a la barreja de grups, des de començaments d’octubre a l’Escola hem reprès l’activitat del “Parlem pels descosits”.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família

El dia 24 d’octubre els alumnes de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar a visitar la Sagrada Família i a fer una ruta modernista per Barcelona.

La classe de Gregal comença a plantar

El passat divendres 21 d’octubre, com a part essencial d’un dels projectes d’aula que estan treballant, els nens i nenes de Gregal van farcir l’hort escolar d’hortalisses de temporada, que en unes quantes setmanes podran collir i tastar.

Dos grups de l’Escola Tabor visiten el Parlament de Catalunya

Amb pocs dies de diferència els alumnes de Garbí (EP5) i Joan Maragall (ESO3) van visitar el Parlament de Catalunya al Parc de la Ciutadella de Barcelona per fer-hi activitats relacionades amb els seus projectes i estudis.

La nostra auxiliar de conversa, Maria Lyons

Després que els dos darrers anys les mesures sanitàries restringissin molt la interacció entre alumnes i la presència de docents a les aules, aquest curs 2022/23 hem recuperat la figura de l’Auxiliar de conversa. I en aquesta ocasió es tracta de la Maria Lyons.

Amb l’octubre comencem les activitats extraescolars

Un cop superat el mes de setembre i les seves particularitats horàries, amb l’entrada al mes d’octubre posem en marxa les activitats extraescolars.

Ja tenim Govern d’Escola

El 2 d’octubre és l’aniversari de l’Escola Tabor. Aquest dia, de l’any 1967, va obrir les seves portes i el 2022 tots els que formem l’Escola Tabor ho celebrem