Ja tenim Govern d’Escola

By 4 d'octubre de 2022General

Després de diversos processos electorals, ja tenim els tres membres del Govern d’Escola per al curs 2022/23: el Bernat Gispert, la Mercè Ramos i la Martina Álvarez.

Dins del Pla de la Vida Social de l’escola i el Pla de Convivència es defineix el Govern d’escola dels alumnes. Està format pel President del Govern d’Escola, la màxima representació dels alumnes, alumne de quart d’ESO i votat pels alumnes de 4t de Primària a 4t d’ESO; l’acompanyen la Vicepresidenta d’Educació Infantil i Primària, representant els companys d’aquestes etapes i escollida pels alumnes de 4t a 6è de Primària entre els alumnes d’aquest darrer curs i la Vicepresidenta d’Educació Secundària Obligatòria, escollida pels alumnes d’aquesta etapa entre els candidats de 2n i 3r d’ESO.

Després que els candidats a cada un dels càrrecs es presentessin per les classes, es va fer la votació per via telemàtica i el resultat ha estat el següent.

El President del Govern d’Escola és en Bernat Gispert, alumne de 4t d’ESO. La Vicepresidenta d’Educació Infantil i Primària és la Martina Álvarez, alumna de 6è. I la

Vicepresidenta d’Educació Secundària Obligatòria és la Mercè Ramos, alumna de 3r d’ESO.

Una de les facetes més visibles de la seva activitat és la presentació de les activitats conjuntes de l’escola: lliurament de premis, presentació de publicacions i, en general, qualsevol acte que ens aplegui a tots els que formem l’Escola Tabor.

Hi ha una part més invisible, que no menys necessària, de la seva tasca. Coordinen reunions amb les diferents classes per recollir les propostes de millora que els alumnes proposen per a l’escola. Aquestes propostes es presenten a l’Equip Directiu, que les escolta, analitza i respon de manera raonada. És en aquesta altra vessant potser menys visible en què els alumnes poden aportar el seu coneixement tant de l’escola com de les inquietuds dels seus companys.

Desitgem al Bernat, la Mercè i la Martina molts èxits en l’exercici de la seva funció.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.