Ja tenim Govern d’Escola

By 28 de setembre de 2023General

Una de les primeres feines del curs és l’elecció del Govern d’Escola, l’òrgan de representació dels alumnes.

D’acord amb el nostre Programa de la Vida social, els primers dies del curs procedim a l’elecció del Govern d’Escola. Aquest govern està format per tres persones: Presidència de l’escola, Vicepresidència d’Infantil i Primària i Vicepresidència de Secundària Obligatòria.

En l’elecció de la Presidència de l’escola en són candidats alumnes de 4t d’ESO i en són els electors els alumnes des de 4t de Primària a 4t d’ESO. Els candidats es presenten a les classes i exposen els seus arguments per ser escollits. Posteriorment es fa una votació telemàtica i se’n coneix l’elegit. Aquest curs 2023/24 la Laia Álvarez de 4t d’ESO serà la Presidenta del Govern d’Escola.

I un cop escollida la Presidenta, escollim els seus vicepresidents. Els alumnes de 4t, 5è i 6è voten un candidat de 6è de Primària i els alumnes d’ESO un de 2n o 3r d’ESO. I un cop fet l’escrutini, en Rubén Carbajo i el Germán Arenas seran els vicepresidents de cada una de les seves etapes.

El seu paper no es limita només a participar en les activitats conjuntes fent-ne la presentació sinó que també són els responsables de passar per les classes per comentar el desenvolupament dels càrrecs i de recollir les propostes de les aules de cara a millorar la vida de l’escola o fer propostes de millora de les instal·lacions.

Agraïm a la Laia, el Rubén i el Germán la seva disponibilitat per assumir els càrrecs i esperem que puguin fer bones aportacions a la vida de l’Escola Tabor.

Menús més saludables

Seguint les indicacions de l’Agència Catalana de Salut Pública, hem introduït canvis en els nostres menús.

“Però tornarem!”

El Rei Carnestoltes i la Reina Carnestoltetes ens han explicat com van viure la festa a la nostra escola.

DENIP de nou

El món és ple de conflictes violents.

Preparem el Carnaval amb l’ajuda dels més grans

Els alumnes de 3r d’ESO ajuden els més petits a fer-se la disfressa.

El Reglament de Règim Intern, a la web

L’Escola Tabor ha actualitzat el seu Reglament de Règim Intern (RRI).

Nosaltres responem

Alumnes de 4t d’ESO responen a preguntes científiques.

FESTABOR

El diumenge 21 de gener vam celebrar la FESTABOR.

Informe PISA: potser no tan malament

Les darreres setmanes han estat notícia els resultats de les proves PISA.

Nadal obert de bat a bat

El matí del 20 de desembre vam celebrar la nostra festa de Nadal.

Tres caixes que arribaran lluny

ASPERPOL ha recollit tres capses plenes de material.