Ja tenim Govern d’Escola

By 28 de setembre de 2023General

Una de les primeres feines del curs és l’elecció del Govern d’Escola, l’òrgan de representació dels alumnes.

D’acord amb el nostre Programa de la Vida social, els primers dies del curs procedim a l’elecció del Govern d’Escola. Aquest govern està format per tres persones: Presidència de l’escola, Vicepresidència d’Infantil i Primària i Vicepresidència de Secundària Obligatòria.

En l’elecció de la Presidència de l’escola en són candidats alumnes de 4t d’ESO i en són els electors els alumnes des de 4t de Primària a 4t d’ESO. Els candidats es presenten a les classes i exposen els seus arguments per ser escollits. Posteriorment es fa una votació telemàtica i se’n coneix l’elegit. Aquest curs 2023/24 la Laia Álvarez de 4t d’ESO serà la Presidenta del Govern d’Escola.

I un cop escollida la Presidenta, escollim els seus vicepresidents. Els alumnes de 4t, 5è i 6è voten un candidat de 6è de Primària i els alumnes d’ESO un de 2n o 3r d’ESO. I un cop fet l’escrutini, en Rubén Carbajo i el Germán Arenas seran els vicepresidents de cada una de les seves etapes.

El seu paper no es limita només a participar en les activitats conjuntes fent-ne la presentació sinó que també són els responsables de passar per les classes per comentar el desenvolupament dels càrrecs i de recollir les propostes de les aules de cara a millorar la vida de l’escola o fer propostes de millora de les instal·lacions.

Agraïm a la Laia, el Rubén i el Germán la seva disponibilitat per assumir els càrrecs i esperem que puguin fer bones aportacions a la vida de l’Escola Tabor.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.