La classe de Gregal canta per als avis

By 3 de febrer de 2023Primària

El dimecres 1 de febrer els alumnes de Gregal (EP3) van anar a cantar a la residència d'avis La Florida. Va ser un matí molt diferent i ple d'emocions.

Com cada any al desembre, els alumnes de tercer de Primària de la nostra escola van a cantar nadales a la residència d’avis. És una activitat entranyable que apropa generacions diferents i pels nens i nenes és una experiència molt recordada.

Aquest any, per temes sanitaris, la van haver d’ajornar unes setmanes, tot just passades les festes. Però per fi van aconseguir conèixer els avis i àvies. Ells també tenien ganes de conèixer els alumnes perquè per Nadal els van fer arribar unes postals fetes per alls i els van agradar molt.

Can cantar tres cançons (“Supercalifragilisticoespialidosus“, “Cançó de les bananes” i “Amb tu“) i van tocar “Jingle Bells” i “Frère Jacques” amb el carilló. En acabat els van convidar a galetes i sucs i van poder parlar amb ells una estona. Van conèixer una realitat que molts desconeixien i els va fer reflexionar. Tots han estat molt contents de que hi anessin i els van felicitar per com de bé ho havien fet.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).