La classe de Gregal canta per als avis

By 3 de febrer de 2023Primària

El dimecres 1 de febrer els alumnes de Gregal (EP3) van anar a cantar a la residència d'avis La Florida. Va ser un matí molt diferent i ple d'emocions.

Com cada any al desembre, els alumnes de tercer de Primària de la nostra escola van a cantar nadales a la residència d’avis. És una activitat entranyable que apropa generacions diferents i pels nens i nenes és una experiència molt recordada.

Aquest any, per temes sanitaris, la van haver d’ajornar unes setmanes, tot just passades les festes. Però per fi van aconseguir conèixer els avis i àvies. Ells també tenien ganes de conèixer els alumnes perquè per Nadal els van fer arribar unes postals fetes per alls i els van agradar molt.

Can cantar tres cançons (“Supercalifragilisticoespialidosus“, “Cançó de les bananes” i “Amb tu“) i van tocar “Jingle Bells” i “Frère Jacques” amb el carilló. En acabat els van convidar a galetes i sucs i van poder parlar amb ells una estona. Van conèixer una realitat que molts desconeixien i els va fer reflexionar. Tots han estat molt contents de que hi anessin i els van felicitar per com de bé ho havien fet.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).