Aristòtil dona la raó a Newton i Arquímedes

By 13 de juny de 2023Secundària

El dilluns dia 12 de juny va ser un dia de diversió aquàtica per als alumnes de 4t d'ESO, la promoció Aristòtil, que per un dia van experimentar les lleis de Newton i el principi d’Arquímedes.

A les 10 del matí ja estaven a les portes d’Illa Fantasia ben empastifats de crema solar i preparats per llençar-se per tots els tobogans.

Les pluges de les darreres setmanes van respectar el dia de Parc Aquàtic i el van aprofitar fins al darrer minut. Tot i que van coincidir amb altres escoles, els temps d’espera no van ser gaire llargs i van poder llençar-se moltes vegades en aquells tobogans que més els agradaven. Fins i tot alguns van lliscar pel Xtrem Fall: un tobogan de càpsula amb caiguda vertical per agafar prou velocitat que els permetés després fer una ascensió en un dels trams. Les lleis de la Física no van fallar i els que feien més de 60 kg i eren prou atrevits el van poder gaudir.

El preferit però, de la majoria del grup, va ser el del flotador de dos: un passeig prou llarg amb moltes ziga-zagues ben refrescants.

En definitiva, una sortida plena de riures i remullades per començar a acomiadar-se de la seva Escola.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.