Intercanvi de materials i recollida d’expedients acadèmics

By 15 de juny de 2020General

Propers a la finalització del curs és el moment de comunicar com farem els tràmits de recollida de l’escola i la devolució de materials que tenen els alumnes a casa.

Les famílies o els alumnes han d’accedir a l’escola per la seva porta habitual (C/Pare Rodés Educació Infantil i C/Camil Rossell Educació Primària i Secundària Obligatòria). Tutors i tutores esperaran els alumnes a l’aula i faran l’intercanvi de materials.

Al vestíbul principal de l’Escola hi haurà exposats els elements de la capsa d’objectes perduts; els recomanem fer-hi un cop d’ull.

Si no hi ha un canvi de normativa oficial, els alumnes han de portar mascareta i l’escola els proveirà de gel hidroalcohòlic. Cal que cada alumne porti una bossa per a recollir els materials.

Les famílies que no puguin venir en la data assenyalada o no hagin tornat els llibres ho hauran de fer durant el Casal d’estiu demanant cita prèvia a Secretaria durant la setmana del 6 al 10 de juliol de 2020.

Ho precisem per etapes.

Educació Infantil

Es convoca els alumnes el dijous 25.06.2020 d’11.00 a 13.00 en tres grups per nivell. Cada tutora comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca. Un membre de la família pot acompanyar l’alumne a l’aula.

• Necesser d’higiene dental.
  • Bates, mudes, jaquetes.
  • Treballs guardats a l’escola.
  • El quadern del Quimet (EI4).
  • Objectes del projecte de l’espai (EI5).
  • Llibre de lectura per a l’estiu (EI5).

Educació Primària (1r, 3r i 5è)

Es convoca els alumnes el dijous 25.06.2020 d’11.00 a 13.00 en tres grups per nivell. Cada tutor comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca. Un membre de la família pot acompanyar l’alumne a l’aula.

Han de retornar a l’escola:

• Llibres del procés de reutilització. Com cada any, es demana a les famílies que els revisin i, excepcionalment, aquest curs els desinfectin per tal de poder-los deixar en quarantena per a la seva posterior revisió i redistribució.

• Bates, jaquetes.
  • Atrezzo de l’obra de teatre.
  • Proposta de tasques d’estiu.
  • Materials del Museu de les diferències (EP1).

Educació Primària (2n, 4t i 6è)

Es convoca els alumnes el divendres 26.06.2020 d’11.00 a 13.00 en tres grups per nivell. Cada tutor comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca. Un membre de la família pot acompanyar l’alumne a l’aula.

• Bates, jaquetes.
  • Atrezzo de l’obra de teatre.

Educació Secundària Obligatòria

Es convoca els alumnes el dimarts 30.06.2020 de 10.00 a 12.00 en dos grups per nivell. Cada tutora comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca.

• Proposta de tasques d’estiu.
  • Carnets de vacunació (ESO2).