Intercanvi de materials i recollida d’expedients acadèmics

By 15 de juny de 2020General

Propers a la finalització del curs és el moment de comunicar com farem els tràmits de recollida de l’escola i la devolució de materials que tenen els alumnes a casa.

Les famílies o els alumnes han d’accedir a l’escola per la seva porta habitual (C/Pare Rodés Educació Infantil i C/Camil Rossell Educació Primària i Secundària Obligatòria). Tutors i tutores esperaran els alumnes a l’aula i faran l’intercanvi de materials.

Al vestíbul principal de l’Escola hi haurà exposats els elements de la capsa d’objectes perduts; els recomanem fer-hi un cop d’ull.

Si no hi ha un canvi de normativa oficial, els alumnes han de portar mascareta i l’escola els proveirà de gel hidroalcohòlic. Cal que cada alumne porti una bossa per a recollir els materials.

Les famílies que no puguin venir en la data assenyalada o no hagin tornat els llibres ho hauran de fer durant el Casal d’estiu demanant cita prèvia a Secretaria durant la setmana del 6 al 10 de juliol de 2020.

Ho precisem per etapes.

Educació Infantil

Es convoca els alumnes el dijous 25.06.2020 d’11.00 a 13.00 en tres grups per nivell. Cada tutora comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca. Un membre de la família pot acompanyar l’alumne a l’aula.

• Necesser d’higiene dental.
  • Bates, mudes, jaquetes.
  • Treballs guardats a l’escola.
  • El quadern del Quimet (EI4).
  • Objectes del projecte de l’espai (EI5).
  • Llibre de lectura per a l’estiu (EI5).

Educació Primària (1r, 3r i 5è)

Es convoca els alumnes el dijous 25.06.2020 d’11.00 a 13.00 en tres grups per nivell. Cada tutor comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca. Un membre de la família pot acompanyar l’alumne a l’aula.

Han de retornar a l’escola:

• Llibres del procés de reutilització. Com cada any, es demana a les famílies que els revisin i, excepcionalment, aquest curs els desinfectin per tal de poder-los deixar en quarantena per a la seva posterior revisió i redistribució.

• Bates, jaquetes.
  • Atrezzo de l’obra de teatre.
  • Proposta de tasques d’estiu.
  • Materials del Museu de les diferències (EP1).

Educació Primària (2n, 4t i 6è)

Es convoca els alumnes el divendres 26.06.2020 d’11.00 a 13.00 en tres grups per nivell. Cada tutor comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca. Un membre de la família pot acompanyar l’alumne a l’aula.

• Bates, jaquetes.
  • Atrezzo de l’obra de teatre.

Educació Secundària Obligatòria

Es convoca els alumnes el dimarts 30.06.2020 de 10.00 a 12.00 en dos grups per nivell. Cada tutora comunicarà als alumnes a quina hora se’ls convoca.

• Proposta de tasques d’estiu.
  • Carnets de vacunació (ESO2).

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.