Estarem a la final!

By 24 de maig de 2023Primària

Alumnes de Primària de l’Escola Tabor representaran la comarca del Vallès Occidental a la fase nacional dels Jocs Florals de Catalunya.

L’Escola Tabor participa des de fa temps als Jocs Florals de Catalunya. Aquest concurs pretén recuperar l’essència dels coneguts certàmens literaris que es van crear a l’Edat Mitjana gràcies a la iniciativa d’un grup de trobadors i joglars. Amb l’objectiu de promoure la competència escrita i lectora entre els nostres nens, adolescents i joves, el Departament d’Educació organitza aquest esdeveniment a nivell nacional.

Enguany se n’ha celebrat la desena edició. A nivell territorial, hi ha hagut la participació de 36 centres educatius del Vallès Occidental, amb un total de 7.300 alumnes d’entre 6 i 18 anys repartits en diferents categories: prosa, poesia i audiovisual.

El 23 de maig es va celebrar la final del Vallés Occidental a l’Institut Ferran Casablancas de Sabadell. En aquest acte s’hi van reunir representants dels serveis educatius i de tots els centres finalistes de la comarca.

La Mireia Alarcón, de la classe de Tramuntana (EP4), va quedar finalista a la categoria de poesia de Cicle Mitjà, i els alumnes de la classe de Xaloc (EP2) van quedar finalistes en la categoria de conte audiovisual il·lustrat.

Va ser un matí molt emocionant ja que les dues propostes presentades per la nostra escola van ser premiades i seran les representants del Vallés Occidental a la fase nacional dels Jocs Florals de Catalunya. Van passar un matí molt agradable i van poder escoltar creacions literàries magnífiques.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.