Presentem el Carnet de Creixement Personal

By 4 de juliol de 2023General

En el marc de la Jornada Tr@ms 23 celebrada al Cosmocaixa, el 3 de juliol l’Escola Tabor va explicar el seu Carnet de Creixement Personal.

La Fundació Tr@ms va celebrar la seva Jornada a la seu del Cosmocaixa. Aquesta trobada marca l’inici de diferents espais de formació que es desenvolupen a diferents seus en els dies següents i reuneix docents de les vint-i-quatre escoles que formem part de la Fundació.

En la primera part de la trobada tres experts en diferents àmbits (educació, psiquiatria i intel·ligència artificial) van oferir les seves ponències al voltant del tema de l’educació en els nostres temps.

A continuació, cinc escoles van presentar pràctiques innovadores que busquen la transformació de l’educació. I entre aquestes el nostre Carnet de Creixement Personal va ser escollida com una mostra de seguiment individualitzat del progrés de l’alumne al llarg del seu pas per l’escola.

Èrika Jiménez i Sergi Esteve, Caps d’etapa d’Educació Infantil i Primària respectivament, van explicar l’origen d’aquest document, que es basa en el nostre Model de persona i que al llarg de cinc etapes informa alumne i família de la seva evolució personal.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).