Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

By 23 d'abril de 2024Primària

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar el passat 18 d’abril.

Els mestres d’educació física de les diferents escoles de Santa Perpètua van preparar diverses activitats per incentivar i impulsar l’activitat física, el moviment, la cohesió de grups i el fair play als infants del municipi. Els alumnes de 5è de Primària van poder gaudir d’un dia al camp Municipal de Futbol, juntament amb nens d’altres escoles.

Per grups, havíen d’anar superant jocs com la Cadena de quatre, El virus, Relleus cooperatius, l’Atrapa-conills… i posar en pràctica les seves habilitats físiques i també socials.

Per finalitzar la jornada, tots els alumnes es van reunir al mig de camp fent una rotllana enorme i ballant la sardana al ritme dels The tyets. Va ser un dia ple d’emocions, esforç i molta diversió.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.