Unes jornades més

By 28 de febrer de 2024Secundària

Un any més els alumnes més grans de l'Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres que organitza l’Ajuntament de Santa Perpètua.

Tots els estudiants de 4t d’ESO del poble s’organitzen en un total de 29 equips per tal de gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi. Esports més clàssics com el bàsquet, vòlei, handbol o futbol sala, es combinen amb d’altres més innovadors com el futbol cec i vòlei llençols.

El matí comença amb un recordatori del Reglament general de les Jornades, on s’insisteix en la importància del joc net, que també puntua a l’hora de la classificació final, i s’explica a quin espai es realitza cada partit. Durant la primera part juguen un total de 5 partits de 10 minuts cada un i tot seguit es passa a un descans per tal d’esmorzar.  L’esport es reprèn amb 5 partits més. Per acabar tots els participants es troben a la pista central on es realitza el recompte de punts i es lliuren els diplomes de participació a tots els equips. Aquest acte compta amb la presència del Regidor d’Esports i de l’Alcaldessa.

Un matí lúdic diferent per tal de retrobar-se amb amistats del poble i gaudir tots plegats fent esport.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).