Les jornades d’esport

By 22 de juny de 2023General

El 14, 15 i 21 de juny vam celebrar les jornades d’esport, una activitat on participen tots els alumnes des d'EI3 fins a 4t d'ESO.

Els alumnes estan distribuïts en cinc grups de colors diferents: blau, vermell, groc, verd i blanc. Cada nen i nena té assignat un equip i el dia dels esports ha de vestir amb una samarreta del seu color. És una activitat amb recorregut a l’escola, doncs ja fa deu anys que la fem i sempre hi ha molta il·lusió entre els infants per conèixer quina serà la classificació.

Els mestres organitzen jocs diferents per infantil, primària i secundària: jocs cooperatius (els cucs, curses, transport d’objectes, …), jocs d’equip (a matar, futbol,…) i proves individuals (tirs). Enguany els resultats han estat força renyits i cal dir també que s’han hagut de restar alguns punts per trampes i faltes de respecte, valors als que fem incidència. Les puntuacions dels partits són 20 punts per partida guanyada, 10 punts si s’empata i 5 punts si es perd, valorant així la participació de tothom i la igualtat d’oportunitats.

I aquests són els resultats: el 5è classificat amb 377 punts és el color GROC, el 4t classificat amb 501 punts és el color BLAU el 3r classificat amb 520 punts és el color BLANC, el 2n classificat amb 593 punts és el color VERMELL i el 1r classificat amb 603 punts és el color VERD.

Enhorabona als guanyadors i gràcies a tots els alumnes i mestres implicats en aquestes jornades, que continuarem celebrant any rere any promovent un estil de vida saludable, respecte i cooperació.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.