Peces de fusta que arriben al sostre

By 28 d'abril de 2022Infantil, Primària

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

KAPLA és una proposta educativa en què a partir de centenars de petites peces de fusta de mida regular i sense encaixos els alumnes fan les seves construccions efímeres, bé a partir de models proposats o fruit de la seva imaginació. Aquesta proposta va néixer als Països Baixos als anys seixanta del segle passat i ara l’hem pogut experimentar a la nostra escola, a l’Espai La Fusteria.

Els alumnes i els seus mestres van poder passar una bona estona fent les seves construccions, col·laborant colze a colze amb els companys i companyes per fer les seves creacions que, això sí, un cop acabades eren desmuntades per poder iniciar altres estructures.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.