La neu ha arribat a l’escola

By 28 de febrer de 2018General

Avui ens ha nevat!

Avui dimecres 28 de febrer de 2018 ens hem llevat ben emblanquinats. Les previsions dels serveis meteorològics s’han acomplert i la neu ha cobert bona part de les nostres teulades i els nostres vehicles.
També a l’escola hem vist emblanquinar una miqueta el pati.

Hem obert portes i tot i que alguns membres del personal no han pogut arribar a primera hora, els alumnes estan a les aules fent un dia una mica especial.
Hem enviat un correu a les famílies notificant la situació.
Esperem poder normalitzar el nostre funcionament en les properes hores, tot en funció de com evolucioni el temps.

Altres Noticies de l'escola