L’Escola Tabor inaugura el seu Laboratori de la llum

By 6 de març de 2018Infantil

Els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Tabor compten a partir d’ara amb un nou espai: el laboratori de la llum.

Es tracta d’una sala enfosquida en què s’hi ubiquen diferents elements que permeten als alumnes experimentar amb les característiques de la llum.

A través de diferents fonts lumíniques els infants experimenten amb les propietats de la llum. Aquest ambient ofereix l’oportunitat de jugar a través de la llum i el color, convertint l’activitat científica en un centre d’experimentació i expressió artística.

Aquesta aula es troba al costat del laboratori dels minimons, un espai on a partir d’elements naturals i peces soltes els infants poden elaborar composicions nascudes de la seva imaginació.

Compte enrere cap a Carnaval

Les classes d’Infantil i Primària preparen la festa de Carnaval.

La classe de Gregal canta per als avis

El dimecres 1 de febrer els alumnes de Gregal (EP3) van anar a cantar a la residència d’avis La Florida.

Un any més celebrem el DENIP

El 30 de gener se celebra mundialment el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

El Seminari d’Usos Lingüístics en l’Àmbit Educatiu fa les seves propostes

Des de començament de curs un grup de docents de l’Escola Tabor ha estat treballant al voltant dels usos lingüístics a la nostra escola.