L’Escola Tabor inaugura el seu Laboratori de la llum

By 6 de març de 2018Infantil

Els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Tabor compten a partir d’ara amb un nou espai: el laboratori de la llum.

Es tracta d’una sala enfosquida en què s’hi ubiquen diferents elements que permeten als alumnes experimentar amb les característiques de la llum.

A través de diferents fonts lumíniques els infants experimenten amb les propietats de la llum. Aquest ambient ofereix l’oportunitat de jugar a través de la llum i el color, convertint l’activitat científica en un centre d’experimentació i expressió artística.

Aquesta aula es troba al costat del laboratori dels minimons, un espai on a partir d’elements naturals i peces soltes els infants poden elaborar composicions nascudes de la seva imaginació.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.