L’Escola

L’Escola Tabor s’identifica amb el lema VIVINT, EDUCANT I ESTIMANT.

Vivim en un món cada dia més gran i cada dia més proper. Vivim en un món en què la ciència i la tècnica avancen prodigiosament i els seus avenços ens sorprenen i ens corprenen. Vivim en un món en què els valors personals i socials canvien i evolucionen.

Eduquem els nostres alumnes per al món d’avui i en el món d’avui. Creiem en el futur tot i que no sabem com serà el món, la societat i la tècnica quan els nostres alumnes s’hi hagin d’afrontar cara a cara. No sabem quines màquines hi haurà a casa ni quines pràctiques seran quotidianes.

I estimem la nostra feina. Perquè sabem que si les arrels són profundes l’arbre resisteix les escomeses del vent i creix, cel amunt, cap a la llum. Perquè sabem que en aquest futur que desconeixem, els valors interioritzats i els hàbits assolits els permetran ser persones que superen les adversitats i frueixen del dia a dia.