Una escola més enllà de les aules.

Secretaria atén les necessitats de les famílies i coordina un ampli ventall de serveis i activitats extraescolars durant el curs i també un Casal d’estiu. Cuina pròpia, productes de proximitat i presència dels mestres de l’escola configuren els servei de menjador. L’escola disposa d’un Programa de Reutilització de llibres i material digital.

• Fomentem hàbits saludables pel que fa a l’alimentació, tant en les recomanacions que fem quant als esmorzars que els alumnes porten de casa com en una acurada revisió (per part de la nostra nutricionista i el Departament de Salut) dels menús escolars del servei de menjador, comptant amb cuina pròpia, productes de proximitat, i atenent el servei amb personal propi de l’escola.

• Participem en un programa de la Generalitat de Catalunya, el Pla de Consum de fruita a les escoles, que fomenta el consum d’aquests productes en els esmorzars i berenars.

• Des de Secretaria i Administració estem a disposició de les necessitats de les famílies durant tota la jornada escolar, atenent de manera personalitzada les gestions, les consultes i els dubtes.

• Per a les entrevistes entre tutors i famílies comptem amb un horari ampli que facilita la conciliació de la vida laboral i personal. Els tutors compten amb una hora setmanal per atendre les famílies.

• Per a contactar amb la psicopedagoga del centre proposem un horari d’atenció a les famílies per resoldre dubtes i inquietuds sobre els seus fills.

• Oferim serveis a les famílies atesos per l’equip docent de l’escola com l’acollida matinal (des de les 7:45 del matí), de migdia i de tarda (fins a les 18:00), el servei de menjador, la mediateca (dilluns i dimecres de 17:00 a 18:00) i l’Aula de treball per als alumnes d’ESO (els dimecres de 15:00 a 17:00).

• Disposem d’un ampli ventall d’activitats extraescolars gestionades per l’escola i majoritàriament dutes a terme pel personal del centre: iniciació esportiva, zumba kids, hip hop, espai makers (robòtica creativa), natació (a la Piscina municipal), escacs, reforç d’anglès i llengua alemanya.

• Amb el Casal d’estiu, gestionat per la pròpia escola i dut a terme per membres de l’equip docent, facilitem a les famílies la gestió de les vacances escolars; el Casal ocupa els finals de juny, el mes de juliol i els primers dies de setembre abans de començar les classes.

• Tenim un Programa de Reutilització de llibres gestionat i operat per l’AMPA.

• Som un espai cardioprotegit. Al vestíbul de l’escola hi ha instal·lat un aparell DEA per a emergències cardíaques, no només per als usuaris de les nostres instal·lacions, sinó també per a possibles accidents a prop de l’escola.

• Comptem amb un aparell específic per resoldre els casos d’asfíxia per ennuegament que es poden donar tant a les hores del servei de menjador com en altres moments de l’escola.

Educació Infantil

Educació Primària