Comencem la campanya de recollida de material escolar

By 24 de novembre de 2023General

Com cada any, en acostar-nos a les dates de Nadal posem en marxa la nostra campanya de recollida de material escolar per a escoles de Gàmbia.

La solidaritat és un valor personal. I tot sembla indicar que enmig de la febre consumista de finals d’any també hi apareix la febre solidària. Des de fa uns quants cursos duem a terme en aquestes dates una campanya de recollida de material escolar.

L’associació perpetuenca ASPERPOL fa enviaments periòdics de material a centres de Gàmbia i altres països de l’Àfrica occidental. Des de l’Escola Tabor volem col·laborar en aquesta tasca centrant-nos en allò que ens és més proper.

De vegades donem poca importància al material escolar: un llapis, una llibreta, una goma… Ens semblen elements poc importants, potser perquè els tenim molt a l’abast i de manera fàcil. Però la realitat a no gaire hores d’avió de casa nostra és molt diferent. I infants i joves nascuts en les mateixes dates que els nostres fills sovint no tenen aquest material bàsic per a la seva instrucció.

Us animem a participar i a aportar en aquesta campanya, que comença el dilluns 27 de novembre i tancarem el dimarts 5 de desembre. Posteriorment, l’associació ASPERPOL passarà per les nostres instal·lacions a recollir el material i el farà arribar a Gàmbia en un proper viatge.

Hi haurà una caixa al vestíbul de l’escola on dipositar els materials. Us preguem que siguin nous: als infants i joves africans també els agrada estrenar.

Menús més saludables

Seguint les indicacions de l’Agència Catalana de Salut Pública, hem introduït canvis en els nostres menús.

“Però tornarem!”

El Rei Carnestoltes i la Reina Carnestoltetes ens han explicat com van viure la festa a la nostra escola.

DENIP de nou

El món és ple de conflictes violents.

Preparem el Carnaval amb l’ajuda dels més grans

Els alumnes de 3r d’ESO ajuden els més petits a fer-se la disfressa.

El Reglament de Règim Intern, a la web

L’Escola Tabor ha actualitzat el seu Reglament de Règim Intern (RRI).

Nosaltres responem

Alumnes de 4t d’ESO responen a preguntes científiques.

FESTABOR

El diumenge 21 de gener vam celebrar la FESTABOR.

Informe PISA: potser no tan malament

Les darreres setmanes han estat notícia els resultats de les proves PISA.

Nadal obert de bat a bat

El matí del 20 de desembre vam celebrar la nostra festa de Nadal.

Tres caixes que arribaran lluny

ASPERPOL ha recollit tres capses plenes de material.