La campanya de recollida segueix en marxa

By 1 de desembre de 2023General

Tenim les capses preparades. Animeu-vos a omplir-les.

El proper dimarts 5 de desembre acaba la nostra campanya de recollida de material escolar per als estudiants de Gàmbia en col·laboració amb l’associació perpetuenca ASPERPOL que fa enviaments periòdics de material a centres d’aquest país i d’altres de l’Àfrica occidental.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).