Nadal obert de bat a bat

By 21 de desembre de 2023General

El matí del 20 de desembre vam celebrar la nostra festa de Nadal, aquest any amb les portes obertes a les famílies.

Tot i que feia una mica de fred, els alumnes de l’escola Tabor es van veure ben protegits per les famílies que els envoltaven. Ens vam reunir tots al pati de l’escola i vam fer fil per randa tots els elements de la festa: poemes, nadales, tió,… No hi va faltar de res.

Des dels més petits fins als més grans vam compartir aquesta festa que a més a suposava el final del primer trimestre del curs. Ens retrobarem el 8 de gener.

Bon Nadal!

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).