Nous xats i espais de comunicació

By 4 de juny de 2020General

Arrel del Decret d’obertura de centres en la fase 2 de desconfinament promulgat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya hem procedit a reordenar els xats i espais de comunicació.

Els xats a través de Jitsi a Educació Infantil i Educació Primària (1r, 2n i 3r) continuen amb la mateixa estructura i horaris.

Pel que fa als Espais de comunicació des de 4t de Primària a 4t d’Educació Secundària Obligatòria s’han refet tant pel que fa als horaris com als docents que en tindran càrrec.

Horari dels espais de comunicació d’EP4

9.00 – 9.30 Lídia Assumpta Judith Lídia Gemma
9.30 – 10.00 Gemma Encarna Laura Lídia Assumpta
10.00 – 10.30 Laura Lídia Gemma Assumpta Lídia

La docència telemàtica acabarà el dimarts 16 de juny per a tots els nivells de l’escola. El divendres 19 de juny es convocarà tots els alumnes a una trobada “telemàtica” per fer un esmorzar de final de curs plegats.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.