El respecte i l’honestedat, de primera necessitat!

By 21 de novembre de 2022General

La tarda del 21 de novembre vam presentar l’objectiu general de l’escola Tabor per al curs 2022/23.

Aquest objectiu és una proposta que l’escola adopta cada curs com a motor d’aprenentatge, compartit entre tots els nivells que en formen part. Es tracta de buscar reptes reflexius que ens portin a créixer com a persones, aprofundint-hi en diferents graus, des dels més petits fins als més grans.

Aquest curs ens proposem ajudar a créixer persones més ÈTIQUES, HONESTES, RESPECTUOSES i TOLERANTS. Volem que els nostres alumnes comprenguin la riquesa que suposa unir diversitat i convivència per gaudir de viure i aprendre sense límit. El valor de la diferència ens ajuda a ser crítics i a definir el tipus de persona que volem ser i que necessita la societat del futur.

Com cada curs, per acompanyar el repte els alumnes d’ESO van fer les seves propostes de lema i el guanyador ha estat “El respecte i l’honestedat, de primera necessitat!”, proposat per l’Oriol Oller (Joan Maragall – 3r d’ESO). Per fer gràfic aquest lema, els alumnes de Tramuntana, Garbí i Llevant van proposar uns logotips també molt atractius, dels quals es va seleccionar la proposta del Gerard Solano (Llevant – 6è d’EP).

I a partir d’ara anirem desenvolupant aquest objectiu tant a nivell intern de cada classe com a totes les activitats conjuntes del curs 2022/23.

El respecte i l’honestedat, de primera necessitat!

Aristòtil dona nom a la promoció de 4t d’ESO

Després d’un llarg procés d’estudi de diferents candidats, els alumnes de 4t d’ESO han decidit que el filòsof grec Aristòtil sigui el nom de la seva promoció.

Celebrem la Castanyada

Seguint el curs de les festes, el passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada, ara, per fi, en plena normalitat.

Tornem a Parlar pels descosits

Després de dos cursos amb mesures molt restrictives pel que fa a la barreja de grups, des de començaments d’octubre a l’Escola hem reprès l’activitat del “Parlem pels descosits”.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família

El dia 24 d’octubre els alumnes de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar a visitar la Sagrada Família i a fer una ruta modernista per Barcelona.

La classe de Gregal comença a plantar

El passat divendres 21 d’octubre, com a part essencial d’un dels projectes d’aula que estan treballant, els nens i nenes de Gregal van farcir l’hort escolar d’hortalisses de temporada, que en unes quantes setmanes podran collir i tastar.

Dos grups de l’Escola Tabor visiten el Parlament de Catalunya

Amb pocs dies de diferència els alumnes de Garbí (EP5) i Joan Maragall (ESO3) van visitar el Parlament de Catalunya al Parc de la Ciutadella de Barcelona per fer-hi activitats relacionades amb els seus projectes i estudis.

La nostra auxiliar de conversa, Maria Lyons

Després que els dos darrers anys les mesures sanitàries restringissin molt la interacció entre alumnes i la presència de docents a les aules, aquest curs 2022/23 hem recuperat la figura de l’Auxiliar de conversa. I en aquesta ocasió es tracta de la Maria Lyons.

Amb l’octubre comencem les activitats extraescolars

Un cop superat el mes de setembre i les seves particularitats horàries, amb l’entrada al mes d’octubre posem en marxa les activitats extraescolars.

Ja tenim Govern d’Escola

El 2 d’octubre és l’aniversari de l’Escola Tabor. Aquest dia, de l’any 1967, va obrir les seves portes i el 2022 tots els que formem l’Escola Tabor ho celebrem