Diferents idiomes, diferents costums, però tots ben junts!

By 6 d'octubre de 2023General

Us presentem l’Objectiu General del Curs 2023/24: persones comunicatives, empàtiques i plurilingües.

Cada vegada és més important donar valor a l’acte comunicatiu, com a un acte d’escolta, de comprensió, d’acceptació empàtica, sense oblidar el diàleg clar i honest amb les persones que ens envolten sigui quin sigui el canal utilitzat. Tenint en compte les circumstàncies actuals hem cregut adient donar a conèixer la diversitat lingüística, la importància de la comunicació i el respecte a les diferents cultures.

Hem de ser capaços de valorar i respectar la nostra pròpia llengua per valorar i respectar altres llengües. Aquest curs assumim aquest repte perquè volem dotar els nostres alumnes del coneixement necessari perquè enriqueixin la seva capacitat comunicativa. Des dels més petits als més grans, investigarem, criticarem, reflexionarem… i, en definitiva, aprendrem plegats a ser persones comunicatives, empàtiques i plurilingües.

Com cada curs, per acompanyar el repte, els alumnes d’ESO han fet les seves propostes de lema, i ha guanyat la següent: DIFERENTS IDIOMES, DIFERENTS COSTUMS, PERÒ TOTS BEN JUNTS!, de l’Abril Enciso  (de la classe  de 3r d’ESO). Amb aquest lema l’autora posa èmfasi en la unitat que ens proporciona el coneixement i el respecte envers les diferents cultures, amb la riquesa que això suposa. Per acompanyar aquest lema, els alumnes de Tramuntana, Garbí i Llevant han dissenyat uns logotips  molt atractius, dels quals s’ha acabat seleccionant la proposta de la Laia Gómez (de la classe de Garbí de 5è de Primària).

Com a novetat especial, aquest curs hem volgut involucrar tota la nostra comunitat educativa en l’assoliment d’aquesta dimensió, així que convidem totes les famílies i tothom qui vulgui sumar-s’hi resolent uns reptes que anirem publicant a les xarxes i que ens ajudaran a escampar el model de persona saludable de forma diferent i, esperem, també divertida. Agraïm la vostra col·laboració per avançat. Junts sempre fem més força.

La campanya de recollida segueix en marxa

Campanya de recollida de material escolar per a escoles de Gàmbia.

De l’arqueologia a l’astronomia

El dimecres 22 de novembre es van celebrar les eleccions per a la renovació del Consell escolar.

Com calculem a l’escola?

A l’Escola Tabor expliquem a les famílies com calculem a les aules.

Comencem la campanya de recollida de material escolar

Campanya de recollida de material escolar per a escoles de Gàmbia.

Eleccions al Consell escolar: els resultats

Castanyera: “No panellets, no party”

| Infantil, Primària | No Comments

la Castanyera ens ha ofert una entrevista en exclusiva.

Renovació del Consell Escolar de l’Escola Tabor

Eleccions per a la renovació parcial dels Consells Escolars.

Promoció 2011-24: Anne Frank

Els alumnes d’ESO4 han escollit Anne Frank com a nom de la seva promoció

De convis medievals, tres dies genials!

Els alumnes de primària de l’escola han estat uns dies a la casa de colònies el Pinatar de Gualba.