Els alumnes de la promoció Virginia Woolf, al País Basc

By 24 de maig de 2019Secundària

Com a cloenda de la seva estada a l’escola, els alumnes de 4t d’ESO han fet el seu viatge de final de curs al País Basc.

Entre els dies 13 i 17 de maig els alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Tabor, la promoció Virginia Woolf, es van allotjar al centre de la ciutat de Sant Sebastià, van recórrer diferents localitats d’Euskalerria i van poder fer diverses activitats.

Van visitar el parc Irrisarri Land a Igantzi (Navarra), on van poder gaudir de múltiples activitats d’aventura com ara tirolines, ponts de mico, passejades entre els arbres,… També van tenir l’oportunitat de practicar el surf a les platges de Zarautz (Guipúscoa) i visitar localitats emblemàtiques com Gernika i Bilbao. Coincidint amb el final de la sèrie “Joc de Trons”, també van fer una visita a San Juan de Gaztelugatxe, on s’hi van rodar escenes d’una de les temporades.