Tornem a Parlar pels descosits

By 25 d'octubre de 2022General

Després de dos cursos amb mesures molt restrictives pel que fa a la barreja de grups, des de començaments d’octubre a l’Escola hem reprès l’activitat del “Parlem pels descosits”.

Parlar en públic és una de les habilitats que es valoren cada vegada més. Explicar, argumentar, demostrar, rebatre els arguments de l’altre són eines que hem de treballar per poder reeixir en les nostres activitats tant acadèmiques ara com laborals en un futur.

Ja fa molts anys que a l’Escola Tabor duem a terme aquesta activitat, adaptada a les edats dels alumnes. Així, a Infantil i els primers cursos de Primària l’exposició està bastant limitada en el temps; al final de Primària es combinen les diferents llengües de l’escola. I a Secundària l’activitat pren forma de debat, primer entre dues persones i al final de l’etapa entre grups de debat.

Els assistents no són mers espectadors d’una xerrada. Al final de cada sessió se’ls demana, en diferents modalitats, la seva opinió sobre el que han vist i escoltat, en una valoració feta pels iguals que ajuda els ponents a millorar en les seves properes intervencions.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).