Ponent espera els Xais

By 20 de juny de 2023Infantil

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) van celebrar el seu pas a Primària.

Aquest any, com a novetat en aquest curs, els alumnes de la classe dels Xais van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Infantil a l’Educació Primària.

Divendres 16 de juny a la tarda van poder gaudir d’una estoneta a l’aula de psicomotricitat acompanyats de les seves famílies per tal de celebrar que aviat començaran una nova etapa a Ponent.

L’AMPA va fer entrega d’orles per tots els petits i els va preparar un berenar que van poder gaudir junts per celebrar que continuen creixent i encarant una nova etapa a l’escola.

Va ser una tarda molt emotiva i entranyable que recordarem sempre. Xais, Ponent us espera… Continueu gaudint i aprenent com ho heu fet fins ara.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.