L’Escola Tabor inaugura el Pati dels petits.

By 14 de maig de 2018Infantil

En els darrers dies hem completat la renovació del Pati dels petits, el que utilitzen habitualment els alumnes d’Educació Infantil i els primers cursos d’Educació Primària.

La remodelació de l’espai ha comportat diferents actuacions tant a les parets com en el mobiliari lúdic que inclou.

S’ha canviat l’antiga tapa del sorral de lona per una construcció de fusta plegable que permet cobrir-ne la superfície i un cop plegada esdevé un banc per seure al costat de la caseta que fa tants anys que els acompanya. Una sèrie de troncs verticals i horitzontals esdevenen un camí per als nostres petits aventurers en què demostren les seves habilitats a l’hora de mantenir-hi l’equilibri.

Una altra de les novetats és una taula d’experimentació amb diferents elements que permeten jugar amb la sorra i l’aigua per experimentar amb les seves qualitats, al costat d’un tren de fusta que els convida a viatjar pels seus mons imaginaris i el seu joc simbòlic.

I unes noves rodes, per tal que els nostres futurs conductors i conductores comencin a practicar al pati de l’escola. Aquestes rodes ja no són aquells vells pneumàtics reciclats de temps ençà, sinó unes de propilè dur molt més higièniques, segures i lleugeres.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.