L’Escola Tabor inaugura el Pati dels petits.

By 14 de maig de 2018Infantil

En els darrers dies hem completat la renovació del Pati dels petits, el que utilitzen habitualment els alumnes d’Educació Infantil i els primers cursos d’Educació Primària.

La remodelació de l’espai ha comportat diferents actuacions tant a les parets com en el mobiliari lúdic que inclou.

S’ha canviat l’antiga tapa del sorral de lona per una construcció de fusta plegable que permet cobrir-ne la superfície i un cop plegada esdevé un banc per seure al costat de la caseta que fa tants anys que els acompanya. Una sèrie de troncs verticals i horitzontals esdevenen un camí per als nostres petits aventurers en què demostren les seves habilitats a l’hora de mantenir-hi l’equilibri.

Una altra de les novetats és una taula d’experimentació amb diferents elements que permeten jugar amb la sorra i l’aigua per experimentar amb les seves qualitats, al costat d’un tren de fusta que els convida a viatjar pels seus mons imaginaris i el seu joc simbòlic.

I unes noves rodes, per tal que els nostres futurs conductors i conductores comencin a practicar al pati de l’escola. Aquestes rodes ja no són aquells vells pneumàtics reciclats de temps ençà, sinó unes de propilè dur molt més higièniques, segures i lleugeres.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.