Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

By 28 d'abril de 2022Infantil

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

En totes les edats, i molt especialment a l’Educació Infantil i els primers cursos de Primària, aprenem i consolidem petits aprenentatges gràcies a l’experimentació. I aquesta experimentació no només es fa al Laboratori de Ciències o l’aula STEAM. També al pati podem aprendre lleis de la física sense que ens adonem que estem aprenent lleis de la física.

Amb el patrocini de la Fundació Tabor, aquesta instal·lació complementa el conjunt  d’activitats que els nostres alumnes poden fer al Pati dels Petits, al costat de la Cabanyeta, la taula de sorra cinètica, el sorral, el tren,…

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).