Fotografiant la lectura

By 20 d'abril de 2023Primària

Eero González va rebre un premi FEAC per una fotografia en què retratava el gust per la lectura.

En la XVIIa edició del concurs de fotografia FEAC, convocat per la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, programa FEAC (Família-Escola Acció Compartida), i amb el suport del Grup promotor Santillana, s’hi van presentar un total de 274 fotografies que corresponien a 111 participants de 26 escoles. Després de l’anàlisi, deliberació i votació, els membres del jurat van voler fer constar el seu agraïment a tots els participants, l’interès mostrat per aquest art, la qualitat fotogràfica i la idoneïtat amb les temàtiques del programa FEAC.

El nostre alumne Eero González, de la classe de Llevant (EP6), va ser guardonat amb el segon premi de la categoria d’Educació Primària i va rebre el premi en un acte celebrat a la basílica de la Sagrada Família de Barcelona. La imatge, que encapçala aquesta notícia, mostra un company de la classe llegint un llibre.

Des de l’Escola Tabor felicitem l’Eero per aquest premi i als mestres que van promoure la seva participació.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).