La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ens ha fet arribar el veredicte dels Premis Primavera 2020 en què dos alumnes de l’Escola Tabor han estat guardonats.
Aquests Premis tan tradicionals a la nostra localitat habitualment es lliuren a la Nit de la Cultura que s’havia de celebrar el 24 d’abril. En les actuals circumstàncies l’acte va ser evidentment ajornat, però se’ns ha comunicat el veredicte a l’espera de poder celebrar l’acte de lliurament dels guardons.
A la categoria A (alumnes de 3r i 4t de Primària), en Jan Ricart Anri (de la classe de Tramuntana) ha obtingut el primer premi i a la categoria C (Alumnes de 1r i 2n de Secundària), ha obtingut el quart lloc la Berta Capdevila Vinyallonga.
Els felicitem a tots dos i fem extensiva la felicitació a les seves famílies, mestres i professores que els han acompanyat en aquesta aventura literària.


Altres notícies de l'escola
Ja fa uns dies que vam obrir la Porta del Temps de l’Expedició Juràssica amb l’inici del Casal d’Estiu!
El dimarts 30 de juny l’Escola Tabor va acomiadar els alumnes de 4t d’ESO, la promoció Viktor Frankl.
El passat dilluns 8 de juny l’alumnat de Tramuntana van liderar una jornada de donació de sang celebrada a L’Espai La Fusteria.








Comentaris recents