“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

By 19 de maig de 2022Infantil, Primària

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l'ús de l'anglès en contextos reals.

Els alumnes de la classe dels Xais van rebre uns vídeos amb endevinalles d’animals a través de preguntes fetes en anglès. Després de veure els vídeos, els Xais, es vam animar a fer les seves pròpies endevinalles i es vam posar en petits grups per triar l’animal que volien fer i quines característiques tenien. En aquest enllaç ho podreu comprovar.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.