“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

By 19 de maig de 2022Infantil, Primària

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l'ús de l'anglès en contextos reals.

Els alumnes de la classe dels Xais van rebre uns vídeos amb endevinalles d’animals a través de preguntes fetes en anglès. Després de veure els vídeos, els Xais, es vam animar a fer les seves pròpies endevinalles i es vam posar en petits grups per triar l’animal que volien fer i quines característiques tenien. En aquest enllaç ho podreu comprovar.

Els alumnes d’ESO participen del programa “Salut i escola”

El dia 29 de setembre tots els alumnes de Secundària van rebre a l’espai la Fusteria la visita de tres infermeres del CAP de Santa Perpètua per presentar-los el Programa “Salut i Escola”.

Un matí d’esports per als alumnes de Secundària

El dia 23 de setembre tots els alumnes de Secundària van realitzar la tradicional Sortida Conjunta inicial de curs al Bosc de la Sardana. La idea d’aquesta sortida és que els alumnes de Secundària, sobretot els que acaben d’arribar a l’etapa, es coneguin entre ells i creïn vincles més enllà dels seus companys d’aula.

Tramuntana omple de color el carrer

El passat dijous 22 de setembre, i amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat Sostenible a Santa Perpètua, l’alumnat de Tramuntana va poder gaudir d’un taller de creació artística al carrer organitzat per l’Ajuntament.

La classe de Llevant, sobre rodes

La classe de Llevant va participar el passat 21 de setembre en un taller de mobilitat al Parc de Trànsit, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible organitzada per la policia local de Santa Perpètua.

Acollim la reunió de començament de curs de la Fundació Tr@ms

El dia 15 de setembre l’Escola Tabor va acollir la primera reunió de coordinadors pedagògics de la Fundació Tr@ms del curs 2022/23, en la que es van marcar les principals línies de treball de la Fundació i es van coordinar les primeres activitats conjuntes de les escoles.

Els panells fotovoltaics salven 150 arbres

La instal·lació ara fa gairebé un any dels panells fotovoltaics a l’Escola Tabor contribueix a la reducció de la nostra petjada de carboni. Segons les nostres dades, s’han salvat l’equivalent a 150 arbres.

Comencem el curs 2022/23

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.