“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

By 19 de maig de 2022Infantil, Primària

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l'ús de l'anglès en contextos reals.

Els alumnes de la classe dels Xais van rebre uns vídeos amb endevinalles d’animals a través de preguntes fetes en anglès. Després de veure els vídeos, els Xais, es vam animar a fer les seves pròpies endevinalles i es vam posar en petits grups per triar l’animal que volien fer i quines característiques tenien. En aquest enllaç ho podreu comprovar.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.