Un bon salt a la prova Cangur

By 10 de juny de 2021Primària, Secundària

Alumnes des de 5è de Primària a 4t d’ESO han participat a la prova Cangur i alguns d’ells amb molt bons resultats.

Des de fa una pila d’anys els alumnes de 5è de Primària a 4t d’ESO de l’Escola Tabor participen a la Prova Cangur que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. Tot i els condicionants d’aquest curs, la prova es va dur a terme a centenars d’instituts i escoles el 18 de març de 2021. En els darrers dies se n’han publicat els resultats.

Un cop corregides les proves cada alumne rep una puntuació que el situa en una posició de la classificació. La classificació de cada alumne es dona en funció de en quin percentatge es troba en la llista final. Així, tenir una posició 4,28 significa que el participant es troba entre els 4,28% millor de la seva edat, això és, que està per damunt del 95,72% de tots els que es van presentar a la seva categoria.

Aquests són els alumnes de les diferents classes que han quedat per sobre del 5,5% millor de la seva categoria, reflex de la seva excel·lència en aquest camp:

Lluc LLeonart Sáez, de la classe de Garbí (EP5): 3,12%.

Francesca Villagrasa Umbert, de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1): 4,28%.

Berta Capdevila Vinyallonga, de la classe Pau Casals (ESO2): 4,28%

La Societat Catalana de Matemàtiques és filial de l’Institut d’Estudis Catalans i té com a objectiu estendre el coneixement de les ciències matemàtiques a la societat catalana, fomentant-ne l’ensenyament i la investigació teòrica i aplicada.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.