Un bon salt a la prova Cangur

By 10 de juny de 2021Primària, Secundària

Alumnes des de 5è de Primària a 4t d’ESO han participat a la prova Cangur i alguns d’ells amb molt bons resultats.

Des de fa una pila d’anys els alumnes de 5è de Primària a 4t d’ESO de l’Escola Tabor participen a la Prova Cangur que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. Tot i els condicionants d’aquest curs, la prova es va dur a terme a centenars d’instituts i escoles el 18 de març de 2021. En els darrers dies se n’han publicat els resultats.

Un cop corregides les proves cada alumne rep una puntuació que el situa en una posició de la classificació. La classificació de cada alumne es dona en funció de en quin percentatge es troba en la llista final. Així, tenir una posició 4,28 significa que el participant es troba entre els 4,28% millor de la seva edat, això és, que està per damunt del 95,72% de tots els que es van presentar a la seva categoria.

Aquests són els alumnes de les diferents classes que han quedat per sobre del 5,5% millor de la seva categoria, reflex de la seva excel·lència en aquest camp:

Lluc LLeonart Sáez, de la classe de Garbí (EP5): 3,12%.

Francesca Villagrasa Umbert, de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1): 4,28%.

Berta Capdevila Vinyallonga, de la classe Pau Casals (ESO2): 4,28%

La Societat Catalana de Matemàtiques és filial de l’Institut d’Estudis Catalans i té com a objectiu estendre el coneixement de les ciències matemàtiques a la societat catalana, fomentant-ne l’ensenyament i la investigació teòrica i aplicada.

Com s’anellen (científicament) els ocells?

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Obrim les portes a la Fundació Tr@ms

El passat 25 d’abril representants de 13 institucions de la Fundació Tr@ms van visitar la nostra escola.

Un debat sobre el futur de les escoles concertades

Les entitats que representen les nostres escoles concertades han preparat un manifest i un debat per conèixer el posicionament dels partits.

Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi.

Una publicació, molts reptes

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola

Tots els cinquès de Primària de Santa Perpètua es troben per l’esport

Els alumes de Garbí (EP5) van participar a la Primera Jornada esportiva escolar.

Descobrir l’Edat Mitjana en una gimcana

Els alumes de la classe Pau Casals (ESO2) van anar a Barcelona a realitzar una gimcana.