La Prova Cangur 2023

By 8 de maig de 2023Primària, Secundària

El dijous 16 de març de 2023 va tenir lloc una nova edició de la Prova Cangur. Us oferim els resultats dels millors classificats de l’Escola Tabor.

La prova Cangur és un concurs promogut per la Societat Catalana de Matemàtiques, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, per a alumnes des de 5è de Primària fins als estudis postobligatoris no universitaris. La Prova es realitza simultàniament a tots els centres inscrits i en els darrers dies ens han arribat els resultats dels nostres alumnes.

En total hi van participar 111.236 alumnes de 956 centres participants. A continuació us oferim la llista dels alumnes de l’escola que van quedar entre el 5% primer de la seva categoria.

A Garbí (EP5) la Núria Aran va ocupar el lloc 75 i el Jan Valls el 506 d’un total de 12.501 participants.

A Llevant (EP6) el Jan Ruiz va ocupar el lloc 142, la Noa Sanz el 277 i la Joina Vinyals el 384 d’entre els 13.198 participants.

A Antoni Gaudí (ESO1) la Martina Bonàs va quedar en el lloc 444 i el Lluc Lleonart en el 1.061 d’un total de 24.070 participants.

A la classe Pau Casals (ESO2) la Laia Valls va quedar en la posició 237 i el Genís Arenas en el 595 d’un total de 21.608 participants.

I a la classe Joan Maragall (ESO3), la Laia Martí va quedar en el lloc 67 i la Francesca Villagrasa en el 648 d’un global de 18.317 participants.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.