Dos alumnes de l’Escola Tabor han rebut una menció en les proves Cangur

By 19 de juny de 2019Primària, Secundària

Francesca Villagrasa (de la classe de 5è de Primària) i Aleix Escobosa (de la classe de 3r d’ESO) van obtenir uns excel·lents resultats en aquestes proves.

La Societat Catalana de Matemàtiques (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) promou cada any aquestes proves de competència matemàtica entre els alumnes des de 5è de Primària fins a 2n de Batxillerat. La vint-i-quatrena edició va tenir lloc el dia 21 de març de 2019 a 1.136 centres de tota Catalunya. Aquestes proves s’emmarquen en una iniciativa de l’associació internacional Le Kangourou sans frontières.

Els nois i noies que obtenen premi o menció són els situats entre l’1% millor dels més de 125.000 participants.

Francesca Villagrasa ha quedat en el lloc 32 de 15.737 participants de 5è de Primària (amb una puntuació de 113,75 punts) i Aleix Escobosa en el 154 de 21.543 de 3r d’Educació Secundària Obligatòria (amb una puntuació de 118,75 punts).