Dos alumnes de l’Escola Tabor han rebut una menció en les proves Cangur

By 19 de juny de 2019Primària, Secundària

Francesca Villagrasa (de la classe de 5è de Primària) i Aleix Escobosa (de la classe de 3r d’ESO) van obtenir uns excel·lents resultats en aquestes proves.

La Societat Catalana de Matemàtiques (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) promou cada any aquestes proves de competència matemàtica entre els alumnes des de 5è de Primària fins a 2n de Batxillerat. La vint-i-quatrena edició va tenir lloc el dia 21 de març de 2019 a 1.136 centres de tota Catalunya. Aquestes proves s’emmarquen en una iniciativa de l’associació internacional Le Kangourou sans frontières.

Els nois i noies que obtenen premi o menció són els situats entre l’1% millor dels més de 125.000 participants.

Francesca Villagrasa ha quedat en el lloc 32 de 15.737 participants de 5è de Primària (amb una puntuació de 113,75 punts) i Aleix Escobosa en el 154 de 21.543 de 3r d’Educació Secundària Obligatòria (amb una puntuació de 118,75 punts).

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.