La llegenda de Sant Jordi es posa al dia

By 21 d'abril de 2023General

Un dels actes estel·lars de la Festa de Sant Jordi a l’Escola Tabor és la presentació de la Publicació.

Des del 1979 un dels moments més esperats de la nostra festa de Sant Jordi és la presentació de la publicació que entre tots els alumnes i el personal de l’Escola Tabor anem preparant des de fa mesos. Un llarg procés de preparació, disseny i impressió acompanya aquesta tasca que reuneix les aportacions des dels més petits als més grans de l’Escola.

A la publicació d’aquest any, “Vestim la llegenda més moderna”, hem versionat la llegenda i l’hem explicada amb els hàbits més actuals del nostre dia a dia, des de demanar menjar a domicili, utilitzar aplicacions del mòbil o fer un ball de Tik tok. I hi afegim una segona funció: podem vestir els personatges de la llegenda amb diferents vestuaris més moderns dels que habitualment vestien.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).