Una publicació, molts reptes

By 23 d'abril de 2024General

Us presentem la publicació de Sant Jordi, una tradició de la nostra escola que ha comptat amb la participació de totes les persones de l’escola Tabor, des de la més petita fins a la més gran.

Enguany la publicació de Sant Jordi és un calendari. Però no és un calendari com tots els altres, aquest és especial, ja que va des de l’abril de 2024 fins a l’abril de 2025, per commemorar així, la festa de Sant Jordi dues vegades.

I les sorpreses no s’acaben aquí. Cada mes l’encapçala un personatge diferent de la famosa llegenda que es dóna a conèixer amb una artística fotografia feta pels nostres alumnes d’ESO4 i diverses il·lustracions fetes per la resta d’alumnes de l’escola.

Per últim, a més de ser un calendari creatiu i artístic, també és una proposta de reptes mensuals. Cada mes trobareu unes divertides activitats per poder compartir en família, per deixar volar la vostra imaginació i per fer-vos reflexionar sobre temes d’actualitat.

Així doncs, és un calendari que a l’abast de grans i petits. Esperem que el gaudiu, igual que hem gaudit nosaltres fent-lo!

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.