Un curs més tots els qui formem l’Escola Tabor us presentem la publicació de Sant Jordi.
Des de ja fa anys, aquesta tradició ens empeny a unir creativitat i talent agrupant tots els nivells que hi ha al nostre centre en un producte final que procurem que sigui el més atractiu possible.
Aquest curs hem optat per renovar-nos i hem procurat confeccionar un producte simple i atractiu, mantenint el nostre segell Tabor. Així doncs, us presentem una bossa de roba que recull el treball conjunt dels nens i nenes d’EI, que han escrit paraules i dibuixat roses; i també dels i les alumnes d’EP i els dos primers cursos d’ESO, que han pensat rodolins per a elaborar la llarga tija d’aquesta rosa tan original. Els alumnes més grans de l’escola, els de 3r i 4t d’ESO, han elaborat els dibuixos que veieu al fons. Són símbols de la nostra preuada i estimada cultura catalana, de la qual la festivitat de Sant Jordi n’és una de les més úniques i emblemàtiques.
Així doncs, no hem volgut reduir el contingut de la publicació únicament a la història i els personatges de la llegenda sinó que aquest curs hem preferit eixamplar la proposta i fer un homenatge a alguns trets característics de la nostra herència cultural: gastronomia, llocs emblemàtics, danses, colles, música, celebracions… D’aquesta manera, el producte final també esdevé un objecte que, tot i estar protagonitzat per la rosa i emmarcat en el context de Sant Jordi, podrem lluir durant tot l’any. Esperem que, entre tots, no deixem de moure la nostra cultura!




Altres notícies de l'escola
Ja fa uns dies que vam obrir la Porta del Temps de l’Expedició Juràssica amb l’inici del Casal d’Estiu!
El dimarts 30 de juny l’Escola Tabor va acomiadar els alumnes de 4t d’ESO, la promoció Viktor Frankl.
El passat dilluns 8 de juny l’alumnat de Tramuntana van liderar una jornada de donació de sang celebrada a L’Espai La Fusteria.











Comentaris recents