La publicació de Sant Jordi no falla, malgrat tot.

By 23 d'abril de 2020General

Un any més l’Escola Tabor presenta la seva publicació de Sant Jordi, fruit del treball dels alumnes i tot el personal de l’escola.

Malgrat els moments de confinament que estem vivint, presentem avui, 23 d’abril de 2020, diada de Sant Jordi, la nostra publicació. En aquesta edició el protagonista és en Jordi Tothotroba, un personatge a la recerca de les coses que no estan bé i de les actituds que fan malbé la nostra Terra.

Els petits gestos diuen molt de nosaltres. Per això aquest any hem treballat amb els nostres alumnes la importància d’actuar en l’entorn més proper per impulsar canvis que millorin el nostre món a nivell mediambiental i de compromís social.

De la mà d’en Jordi Tothotroba podrem passejar per diferents escenaris i tot jugant haurem de trobar plegats allò que cal millorar. Trobareu també una colla de pistes que us ajudaran a trobar-ho.

Però la publicació té moltes més possibilitats. Per exemple, podrem jugar al “Veig, veig”: pares, mares, germans, germanes, cosins, cosines, àvies, avis, coneguts, tots al voltant de la imatge a veure qui troba abans aquest o aquell detall, aquesta o aquella bona o mala actuació. I segur que a partir d’aquí podreu trobar noves formes de divertir-vos amb les nostres il·lustracions.

La preparació de la publicació de Sant Jordi és un procés força llarg perquè implica la participació de tota l’escola. Ja des del mes de gener el grup impulsor de la publicació elabora les primeres idees i les trasllada al Claustre; durant el mes de febrer es fan les il·lustracions; i el mes de març es tanca i compagina, de manera que el 23 d’abril pugui estar a les nostres mans.

Però enguany no la podrem tenir avui a les nostres mans; el primer dia que tornem, la podrem tocar i començar a jugar amb ella.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).

Un campió del món ens visita

Antonio García, jugador d’handbol del B. M. Granollers, va visitar l’escola Tabor.