La publicació de Sant Jordi no falla, malgrat tot.

By 23 d'abril de 2020General

Un any més l’Escola Tabor presenta la seva publicació de Sant Jordi, fruit del treball dels alumnes i tot el personal de l’escola.

Malgrat els moments de confinament que estem vivint, presentem avui, 23 d’abril de 2020, diada de Sant Jordi, la nostra publicació. En aquesta edició el protagonista és en Jordi Tothotroba, un personatge a la recerca de les coses que no estan bé i de les actituds que fan malbé la nostra Terra.

Els petits gestos diuen molt de nosaltres. Per això aquest any hem treballat amb els nostres alumnes la importància d’actuar en l’entorn més proper per impulsar canvis que millorin el nostre món a nivell mediambiental i de compromís social.

De la mà d’en Jordi Tothotroba podrem passejar per diferents escenaris i tot jugant haurem de trobar plegats allò que cal millorar. Trobareu també una colla de pistes que us ajudaran a trobar-ho.

Però la publicació té moltes més possibilitats. Per exemple, podrem jugar al “Veig, veig”: pares, mares, germans, germanes, cosins, cosines, àvies, avis, coneguts, tots al voltant de la imatge a veure qui troba abans aquest o aquell detall, aquesta o aquella bona o mala actuació. I segur que a partir d’aquí podreu trobar noves formes de divertir-vos amb les nostres il·lustracions.

La preparació de la publicació de Sant Jordi és un procés força llarg perquè implica la participació de tota l’escola. Ja des del mes de gener el grup impulsor de la publicació elabora les primeres idees i les trasllada al Claustre; durant el mes de febrer es fan les il·lustracions; i el mes de març es tanca i compagina, de manera que el 23 d’abril pugui estar a les nostres mans.

Però enguany no la podrem tenir avui a les nostres mans; el primer dia que tornem, la podrem tocar i començar a jugar amb ella.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.