Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

By 22 d'abril de 2022General

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.

La festa de Sant Jordi té una especial importància a l’Escola Tabor. En el Dia del Llibre i de la Rosa revivim i actualitzem les nostres tradicions i les transmetem als nostres alumnes en la seva dimensió universal i particular com a patró de Catalunya.

I la publicació és una de les nostres activitats tradicionals. Cada any elaborem una tasca feta entre tots els qui formem l’Escola Tabor, des dels alumnes que en fan textos o dibuixos, als seus docents que els acompanyen en el procés i el personal de Secretaria que duu a terme aquella feina menys vistosa (però no menys important) de quadrar formats, arrodonir dissenys i preparar tota la logística de la preparació i el repartiment.

En cursos anteriors hem fet des de llibres a mapes, des de contes a pòsters, des de retallables a teatres de guinyol. Aquesta vegada us presentem un joc. Bé, no un, sinó tants com us proposem en les instruccions i tots aquells que la vostra imaginació pugui desenvolupar. És el nostre “Jocs de car(t)es”, una col·lecció doble de cares de personatges de la llegenda amb les que us proposem diferents possibilitats de joc.

En Guerau, el Drac, la Fiona, el Jordi, el Climent i fins a vint personatges seran a les vostres mans. Us animem a jugar-hi i a inventar noves maneres de treure suc a la nostra (i ara també vostra) publicació.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc