Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

By 22 d'abril de 2022General

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.

La festa de Sant Jordi té una especial importància a l’Escola Tabor. En el Dia del Llibre i de la Rosa revivim i actualitzem les nostres tradicions i les transmetem als nostres alumnes en la seva dimensió universal i particular com a patró de Catalunya.

I la publicació és una de les nostres activitats tradicionals. Cada any elaborem una tasca feta entre tots els qui formem l’Escola Tabor, des dels alumnes que en fan textos o dibuixos, als seus docents que els acompanyen en el procés i el personal de Secretaria que duu a terme aquella feina menys vistosa (però no menys important) de quadrar formats, arrodonir dissenys i preparar tota la logística de la preparació i el repartiment.

En cursos anteriors hem fet des de llibres a mapes, des de contes a pòsters, des de retallables a teatres de guinyol. Aquesta vegada us presentem un joc. Bé, no un, sinó tants com us proposem en les instruccions i tots aquells que la vostra imaginació pugui desenvolupar. És el nostre “Jocs de car(t)es”, una col·lecció doble de cares de personatges de la llegenda amb les que us proposem diferents possibilitats de joc.

En Guerau, el Drac, la Fiona, el Jordi, el Climent i fins a vint personatges seran a les vostres mans. Us animem a jugar-hi i a inventar noves maneres de treure suc a la nostra (i ara també vostra) publicació.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.