Campanya de recollida d’aliments

By 12 de desembre de 2019General

De nou les famílies de l’escola hem fet un esforç per a la campanya de recollida d’aliments per a Càritas parroquial.

Un cop acabat el termini de recepció dels aliments, el passat dimecres 11 de desembre un grup d’alumnes de 4t d’ESO va procedir a classificar els aliments aportats per les famílies i fer el seu trasllat a les dependències de Càritas parroquial.

En total s’han recollit 200 Kg de menjar: llet, oli, polvorons, neules, sucre, cacau, torrons, caldo. Aquests aliments seran distribuïts des de la Parròquia de Santa Perpètua a aquelles famílies que en són beneficiàries, molt especialment en aquestes dates en què tots volem tenir a taula aquells menjars que signifiquen festa i vesteixen les il·lusions d’aquests dies.

El nostre objectiu del curs 2019/20 és el compromís social i mediambiental. “Per tu, per tots” és el nostre lema. Aquesta actuació tradicional a l’Escola Tabor entronca perfectament aquest any amb el nostre treball per formar persones compromeses, en primer lloc, amb els més propers.

Agraïm la col·laboració de les famílies de l’Escola en aquesta campanya, que entronca amb el Servei comunitari dels alumnes de 3r d’ESO, que dilluns rere dilluns col·laboren amb aquesta entitat, més enllà de dates assenyalades.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.