Per Nadal, recollida d’aliments

By 11 de desembre de 2018General

Del dilluns 10 al dijous 13 de desembre, l’Escola Tabor posa en marxa la seva campanya anual de recollida d’aliments per a Càritas parroquial.

Des de fa molts anys quan s’acosten les festes de Nadal l’Escola Tabor organitza una recollida d’aliments per a donar suport a la campanya que en aquest sentit duu a terme Càritas des de la Parròquia de Santa Perpètua.

La demanda d’aliments va des de productes de primera necessitat com la llet, l’oli, el sucre o el cacau en pols fins a menjars propis d’aquestes celebracions com la fruita en almívar, els torrons i els polvorons.

Des de Càritas ens demanen que ens centrem en aquests productes perquè altres aliments arriben al seu banc d’aliments a través de convenis amb altres entitats que els hi proporcionen.

El proper divendres un grup d’alumnes d’ESO classificarà i transportarà tot el que haurem recollit per tal que des de Càritas se’n faci la distribució a aquelles llars que ho necessiten.

Agraïm la participació de les nostres famílies en aquesta mostra de solidaritat real que fem present en aquestes dates.