Eleccions al Consell escolar: els resultats

By 22 de novembre de 2023General

El dimecres 22 de novembre es van celebrar les eleccions per a la renovació del Consell escolar.

Tal com determina la legislació vigent, aquest novembre de 2023 ha tocat renovar la meitat dels membres electes del Consell escolar de les escoles de Catalunya.

En el cas de l’Escola Tabor, calia renovar els dos alumnes, un pare o mare i dos docents.

Pel que fa als alumnes, la participació ha estat del 93,6%. En primer lloc ha estat escollit Pol Mateo (ESO2), que complirà el cicle complert de quatre anys, i en segon lloc Gisela Humet (ESO2), que complirà un cicle de dos anys en substitució d’un alumne que ja va acabar la seva estada a l’escola.

En el sector dels docents, amb una participació del 85,2%, calia renovar un representant dels mestres d’Educació Infantil i Primària i un professor del sector d’Educació Secundària Obligatòria. En el primer sector ha estat escollida Montse Clarés i en el segon Gemma Gonzálvez.

I pel que fa al representant dels pares i mares calia renovar també una plaça. Amb una participació del 8,1%, ha estat escollit Xavier Gutiérrez.

A començaments de desembre es farà la reunió constitutiva del Consell escolar renovat, en què membres ja cessants, membres ara escollits i membres que romanen es trobaran per fer una trobada de traspàs.

Agraïm la predisposició dels candidats i la participació dels electors en tot aquest procés.

Menús més saludables

Seguint les indicacions de l’Agència Catalana de Salut Pública, hem introduït canvis en els nostres menús.

“Però tornarem!”

El Rei Carnestoltes i la Reina Carnestoltetes ens han explicat com van viure la festa a la nostra escola.

DENIP de nou

El món és ple de conflictes violents.

Preparem el Carnaval amb l’ajuda dels més grans

Els alumnes de 3r d’ESO ajuden els més petits a fer-se la disfressa.

El Reglament de Règim Intern, a la web

L’Escola Tabor ha actualitzat el seu Reglament de Règim Intern (RRI).

Nosaltres responem

Alumnes de 4t d’ESO responen a preguntes científiques.

FESTABOR

El diumenge 21 de gener vam celebrar la FESTABOR.

Informe PISA: potser no tan malament

Les darreres setmanes han estat notícia els resultats de les proves PISA.

Nadal obert de bat a bat

El matí del 20 de desembre vam celebrar la nostra festa de Nadal.

Tres caixes que arribaran lluny

ASPERPOL ha recollit tres capses plenes de material.