El Consell Escolar es renova

By 25 de novembre de 2021General

El dia 25 de novembre s’han celebrat les eleccions per a la renovació del Consell Escolar de l’Escola Tabor en tots els seus sectors.

Després que el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya prorrogués els càrrecs que cessaven el desembre de 2020 a causa de la situació epidemiològica, aquest dijous s’han celebrat les eleccions per a la renovació dels càrrecs cessants, representació que els nous membres escollits ostentaran fins al desembre de 2025.

En el sector dels alumnes han estat escollits Eudald Capdevila (4t d’ESO) amb 43 vots, per al període 2021-25 i Daniel Papió (1r d’ESO) amb 28 vots per al període 2021-22 (atès que hi havia una vacant en aquesta plaça). La participació ha estat del 96,6% d’un total de 116 electors.

Pel que fa al personal d’administració i serveis ha estat escollida Encarni Jiménez amb 11 vots. La participació ha estat del 100% d’un total d’11 electors.

En el sector de pares i mares han resultat escollits Francisca Cuestas amb 51 vots  i Roger Vidal amb 40 vots per al període 2021-2025. La participació ha estat del 12,9% d’un total de 489 electors.

I pel que fa al cos docent, Assumpta Segalés ha estat escollida amb 23 vots per al sector d’Educació Secundària Obligatòria i Irene Díaz amb 12 vots en el sector d’Educació Infantil i Educació Primària. La participació ha estat del 85,7% d’un total de 28 electors.

Felicitem els guanyadors i agraïm la seva disposició a implicar-se en la bona marxa de l’escola a través d’aquest òrgan de participació escolar. El proper dijous 16 de desembre es farà la reunió constitutiva del nou Consell Escolar amb la presència dels membres que ja n’eren i dels membres designats per les diferents seccions.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.