La rua de Carnestoltes omple de contes els carrers del Centre Vila

By 23 de febrer de 2020General

Un any més, les disfresses omplen els carrers del Centre Vila en la rua de Carnestoltes de l’Escola Tabor.

El passat divendres 21 de febrer alumnes i mestres d’Educació Infantil i Primària van sortir als carrers del voltant de l’Escola per omplir-los de color, disbauxa i alegria amb les seves disfresses i capitanejats pel Rei Carnestoltes i la seva germana, la Carnestolteta.
El motiu de les disfresses ha estat el mon dels contes. Cada classe va triar un conte i durant les tres darreres setmanes han estat elaborant la seva disfressa a la classe sota la direcció dels seus mestres i aquest curs amb l’ajuda dels alumnes de 3r d’ESO en el marc del, seu Servei Comunitari.
Pares, avis i amics van acompanyar la rua en el seu trajecte fins a la Plaça de l’Església i de retorn a l’Escola omplint la Rambla. També en aquesta fase els alumnes de 3r d’ESO van fer de servei d’ordre acompanyant les classes dels més petits. I una banda de músics de tota la classe de Llevant va anar interpretant la banda sonora de la rua amb els seus instruments
El peix irisat, els 101 dàlmates, Peter Pan,… tot de contes van sortir al carrer per celebrar aquesta festa tradicional que ja havia tingut el seu pròleg al matí amb l’arribada del seu Rei i la persecució dels malèfics nobles que no volen que celebrem aquesta festa. Al tarda es va celebrar el judici com a punt final de la festa.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.