Antoni Gaudí visita la Sagrada Família

By 25 d'octubre de 2022Secundària

El dia 24 d’octubre els alumnes de la classe d’Antoni Gaudí (ESO1) van anar a visitar la Sagrada Família i a fer una ruta modernista per Barcelona.

Aquesta visita tenia un doble objectiu: conèixer l’obra més important del personatge cèlebre que dona nom a la classe i aconseguir informació sobre la vida i l’obra d’Antoni Gaudí per posteriorment realitzar una treball monogràfic sobre aquest reconegut arquitecte.

La visita va ser molt interessant i va constar de tres parts: una explicació sobre la vida i l’obra d’Antoni Gaudí, unes activitats de recerca d’informació en  grups amb tauletes i una posterior visita al temple. Tots els alumnes van quedar bocabadats amb la immensitat i espectacularitat d’aquesta obra arquitectònica.

Després de fer moltes fotografies i aprendre moltes coses noves, es van dirigir al parc de la Ciutadella per dinar conjuntament i passar una estona molt agradable.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.