Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

By 25 de març de 2024Secundària

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i van visitar i gaudir de la bellesa modernista del Parc Güell.

Les dues visites van ser molt interessants, van aprendre moltes coses sobre la vida i l’obra d’Antoni Gaudí així com les característiques de l’arquitectura modernista.

Tots els alumnes van quedar impressionats per la solemnitat de la Basílica i els diversos espais del Parc Güell.

En general va ser una experiència molt gratificant i ens va servir per gaudir d’un dia junts i per descobrir molta informació sobre aquestes dues magnífiques obres arquitectòniques que va fer Antoni Gaudí, que és el nom de la seva classe.

Diem adeu a la promoció Anne Frank

L’Escola Tabor va acomiadar la promoció Anne Frank (2011/24).