Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

By 25 de març de 2024Secundària

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i van visitar i gaudir de la bellesa modernista del Parc Güell.

Les dues visites van ser molt interessants, van aprendre moltes coses sobre la vida i l’obra d’Antoni Gaudí així com les característiques de l’arquitectura modernista.

Tots els alumnes van quedar impressionats per la solemnitat de la Basílica i els diversos espais del Parc Güell.

En general va ser una experiència molt gratificant i ens va servir per gaudir d’un dia junts i per descobrir molta informació sobre aquestes dues magnífiques obres arquitectòniques que va fer Antoni Gaudí, que és el nom de la seva classe.

Els alumnes de 3r d’ESO participen a les Jornades Esportives Intercentres

Els estudiants de3r d’ESO de Santa Perpètua van gaudir d’una jornada esportiva i lúdica en els equipaments esportius del municipi.

Roma caput mundi

Els alumnes de 4t d’ESO van fer el seu viatge de final d’etapa a Roma.

Educació Infantil se’n va al parc

Per a finalitzar el trimestre i celebrar l’arribada de la Primavera els alumnes de la classe dels Esquirols, Elefants i Xais van anar al Parc central.

Antoni Gaudí visita la Sagrada Família i el Parc Güell

El dia 19 de març els alumnes de la classe Antoni Gaudí van fer una visita guiada a la Sagrada Família i el Parc Güell.

El passat dijous 14 de març a la tarda els alumnes de Secundària van celebrar el dia Pi.

Certamen de lectura en veu alta

Dimecres 13 de març es va celebrar la XXª edició de la Semifinal territorial del Certamen de Lectura Escolar en Veu Alta a Sant Cugat.

Maragall a casa

La classe de Joan Maragall (ESO3) va visitar la casa – arxiu de Joan Maragall.

Garbí i Llevant visiten el Poble Espanyol

Les classes de Garbí i Llevant van realitzar una gimcana d’orientació al Poble Espanyol de Barcelona.

Unes jornades més

Els alumnes més grans de l’Escola participen a les Jornades Esportives Intercentres

Esquirols i Elefants a un aquari? Sí!

Es tracta de la classe d’EI3 (els Esquirols) i la d’EI4 (els Elefants).