El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

By 15 de maig de 2022Primària

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

En un acte celebrat el divendres 13 de maig, Òmnium Cultural va atorgar un Premi Sambori a la feina dels nostres alumnes de 3r de Primària en què expliquen en forma de rap com és el nostre aparell locomotor.

Hi ha moltes maneres d’ensenyar i moltes maneres d’aprendre. I la música pot acompanyar moltes d’aquestes maneres. Com a cloenda del seu projecte sobre l’aparell locomotor la classe de Gregal va dissenyar i gravar un rap molt divertit sobre els nostres ossos i músculs. Aquest videoclip el vam presentar als Premis Sambori, que en l’edició d’enguany han proposat que els alumnes de tots els Països Catalans s’expressessin en un format audiovisual.

En anteriors edicions d’aquests premis altres alumnes de l’Escola Tabor ja havien estat guardonats amb premis, en aquells casos més centrats en l’expressió escrita en forma de poesia o conte. Ara toca el pas al format audiovisual.

Podeu gaudir d’aquest rap en aquest enllaç al nostre canal de Youtube.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.