El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

By 15 de maig de 2022Primària

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

En un acte celebrat el divendres 13 de maig, Òmnium Cultural va atorgar un Premi Sambori a la feina dels nostres alumnes de 3r de Primària en què expliquen en forma de rap com és el nostre aparell locomotor.

Hi ha moltes maneres d’ensenyar i moltes maneres d’aprendre. I la música pot acompanyar moltes d’aquestes maneres. Com a cloenda del seu projecte sobre l’aparell locomotor la classe de Gregal va dissenyar i gravar un rap molt divertit sobre els nostres ossos i músculs. Aquest videoclip el vam presentar als Premis Sambori, que en l’edició d’enguany han proposat que els alumnes de tots els Països Catalans s’expressessin en un format audiovisual.

En anteriors edicions d’aquests premis altres alumnes de l’Escola Tabor ja havien estat guardonats amb premis, en aquells casos més centrats en l’expressió escrita en forma de poesia o conte. Ara toca el pas al format audiovisual.

Podeu gaudir d’aquest rap en aquest enllaç al nostre canal de Youtube.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.