75 donacions que salven 225 vides

By 2 de juny de 2022Primària

El dimecres 1 de juny els alumnes de la classe de Tramuntana (4t de Primària) van col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en una nova edició de la campanya de donació de sang.

El treball per projectes cooperatius no és només una manera de treballar els continguts de les àrees. El seu plantejament ja inclou alguna mena de producte final que ha de revertir en la comunitat, sigui en forma de joc per a les famílies, de sessió de treball amb els avis o, com en aquest cas, en col·laborar amb el Banc de Sang i Teixits en la seva campanya de recerca de donants de sang.

A la classe de Tramuntana han estat treballant la sang i la seva funció en el nostre cos i han sabut que aquest líquid essencial per a la vida no es pot elaborar de manera artificial sinó que només es pot obtenir gràcies a la donació de les persones. Així, han fet difusió de la jornada que s’havia de dur a terme al nostre Espai La Fusteria des de les deu del matí a ben passades les nou del vespre. Van preparar un petit record per als donants i van estar durant tota la jornada a les portes de l’Espai acollint els donants.

Segons el Banc, cada una de les donacions fetes pot salvar la vida tres persones. I això vol dir que 225 persones rebran aquesta ajuda vital gràcies als donants i gràcies als nostres alumnes que tant s’han implicat en aquesta activitat de cooperació amb el territori.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.

75 donacions que salven 225 vides

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.