Sant Jordi a l’Escola Tabor

By 22 d'abril de 2022General

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

A primera hora del matí tots els qui formem l’escola ens hem reunit al pati per assistir a diversos esdeveniments.

En primer lloc el Govern d’Escola ha presentat la nostra publicació de la diada.

A continuació s’ha fet el lliurament dels premis dels diferents concursos promoguts per l’escola per a aquesta diada.

Dels punts de llibre de les roses de Ponent (EP1) la guanyadora ha estat la Norah Aranda.

Dels dracs de fang de Xaloc (EP2), Carmen de la Muñoza ha estat la guanyadora.

En els Jocs Florals de Gregal (EP3) Laia Gómez ha obtingut el primer premi; a Tramuntana (EP4) l’ha obtingut la Clàudia Cerezo; a Garbí (EP5), la Noa Sanz; i a Llevant (EP6), en Dídac Narváez.

De les roses amb volum de la classe Antoni Gaudí (ESO1) ha estat escollida la de la Júlia López.

Pel que fa als dracs plegats de la classe Pau Casals (ESO2), la Noa Perálvarez ha obtingut el primer premi.

I dels poemes visuals de la classe Joan Maragall (ESO3), se n’ha escollit el de la Jailín Ambrosio com a guanyadora.

A continuació els alumnes de 4t de Secundària ens han presentat la seva particular visió de la llegenda de Sant Jordi, en diferents sessions a l’Espai La Fusteria per poder-la oferir a tots els alumnes i el personal.

També els alumnes de 2n de Primària han fet el seu tradicional Teatre llegit al voltant de la llegenda.

I a la tarda, tots els alumnes d’Infantil i Primària s’han reunit al pati esportiu per compartir els seus llibres en “Els racons dels contes”, on grans i petits barrejats han pogut gaudir de la lectura.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.