Sant Jordi a l’Escola Tabor

By 22 d'abril de 2022General

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

A primera hora del matí tots els qui formem l’escola ens hem reunit al pati per assistir a diversos esdeveniments.

En primer lloc el Govern d’Escola ha presentat la nostra publicació de la diada.

A continuació s’ha fet el lliurament dels premis dels diferents concursos promoguts per l’escola per a aquesta diada.

Dels punts de llibre de les roses de Ponent (EP1) la guanyadora ha estat la Norah Aranda.

Dels dracs de fang de Xaloc (EP2), Carmen de la Muñoza ha estat la guanyadora.

En els Jocs Florals de Gregal (EP3) Laia Gómez ha obtingut el primer premi; a Tramuntana (EP4) l’ha obtingut la Clàudia Cerezo; a Garbí (EP5), la Noa Sanz; i a Llevant (EP6), en Dídac Narváez.

De les roses amb volum de la classe Antoni Gaudí (ESO1) ha estat escollida la de la Júlia López.

Pel que fa als dracs plegats de la classe Pau Casals (ESO2), la Noa Perálvarez ha obtingut el primer premi.

I dels poemes visuals de la classe Joan Maragall (ESO3), se n’ha escollit el de la Jailín Ambrosio com a guanyadora.

A continuació els alumnes de 4t de Secundària ens han presentat la seva particular visió de la llegenda de Sant Jordi, en diferents sessions a l’Espai La Fusteria per poder-la oferir a tots els alumnes i el personal.

També els alumnes de 2n de Primària han fet el seu tradicional Teatre llegit al voltant de la llegenda.

I a la tarda, tots els alumnes d’Infantil i Primària s’han reunit al pati esportiu per compartir els seus llibres en “Els racons dels contes”, on grans i petits barrejats han pogut gaudir de la lectura.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.