Sant Jordi omple d’art i lletres l’escola

By 23 d'abril de 2024General

Celebrem conjuntament la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya i dels llibres.

Com un ritual que es repeteix cada any i cada any és esperat perquè tot i saber què ens espera, sempre tenim la incertesa dels guanyadors dels Jocs Florals o quina variació hi haurà en l’obra de Sant Jordi.

Ja des del dia abans els alumnes de la promoció Anne Frank (4t d’ESO) han anat representant la seva versió de la llegenda del cavaller, la princesa i la rosa tant per a totes les classes com per a les seves famílies.

També la classe de Xaloc (2n de Primària) ha preparat un teatre llegit que han ofert als companys de Primària i Infantil.

A darrera hora del matí ens hem trobat tots al pati de l’escola per assistir a la presentació de la publicació de Sant Jordi, una de les nostres tradicions més arrelades i que ha comptat amb la col·laboració de tot l’alumnat i el personal de l’escola.

També hem lliurat els premis dels diferents concursos que amb motiu de la Diada del Llibre convoquem a les nostres aules. Aquí teniu la relació de guanyadors:

Punts de llibre de les roses de Ponent (1r de Primària): Pere Monrós

Dracs de fang de Xaloc (2n de Primària): Eder Calvo

Jocs Florals de Gregal (3r de Primària): Pol Bartolí

Jocs Florals de Tramuntana (4t de Primària): Carmen de la Muñoza

Jocs Florals de Garbí (5è de Primària): Martina Castillo

Jocs Florals de Llevant (6è de Primària): Rubén Carbajo

Roses d’Antoni Gaudí (1r ESO): Biel Oller

Frases fetes de Pau Casals (2n d’ESO): Martina Bonàs

Dracs plegats de Joan Maragall (3r d’ESO): Nahia Pérez

També hem citat els finalistes dels Premis Primavera que convoca l’Ajuntament de Santa Perpètua: Norah Aranda (EP3), Martí Garcia (EP6), Pol Mateo (ESO2) i Aina Arenas (ESO4).

I a la tarda els alumnes d’Educació Infantil i Primària s’han aplegat al pati per fer una estona de lectures compartides i els alumnes d’ESO han fet tallers relacionats amb els motius de la Diada.

Per acabar-ho d’adobar els alumnes de Llevant han fet una parada de venda de punts de llibre solidaris amb motiu de la finalització del seu projecte trimestral.

Un dia d’intenses activitats al voltant de la lectura i la creació.

Punts de llibre, 200,39€ solidaris

Els alumnes de Llevant (EP6) han realitat uns punts de llibre per a la seva venda de forma solidària.

Un debat sobre les escoles concertades: les respostes dels partits

El passat dimecres 24 d’abril es va celebrar un debat electoral sobre educació organitzat per les entitats que configuren l’Escola de la Gent.