Voleu veure la Llegenda de Sant Jordi?

By 22 d'abril de 2020General

Tot i el confinament, no ens quedem sense llegenda. Ja que no us la podem explicar a l’escola, l’hem gravada per a tots vosaltres i ens podeu trobar al canal de Youtube de l’escola Tabor.

La situació actual de confinament a casa a causa de la pandèmia del COVID19 ens ha deixat sense moltes de les nostres pràctiques: no podem anar a l’escola però seguim fent escola, no podem jugar amb els amics però ens veiem per teleconferències, no veiem els mestres i professors però els escoltem pels espais de comunicació, no podem gaudir de la festa de Sant Jordi, però…

La festa de Sant Jordi té tradicionalment molta importància a la nostra escola: jocs florals, obra de teatre, concursos de dibuix i escultura, teatre llegit, poemes visuals, presentació de la publicació, tallers de la tarda, lectura en parelles,… Fins i tot aquest any havíem de fer-ne la Festa oberta.

Però tot i que l’haurem de celebrar des de casa, no ens hem volgut quedar sense la llegenda. I ens hem gravat. Cada membre del personal de l’escola ens ofereix un fragment de la història que acaba sent la narració que no haurem pogut fer a les aules.

Mestres, personal de cuina i menjador, professors, personal d’administració, tots, tots, tots hem intervingut per explicar la història del cavaller Sant Jordi. Aquest enllaç us conduirà al nostre canal de Youtube on ens podreu veure i els nostres alumnes, les seves famílies i els amics podran gaudir de la narració.