Arrenca el Servei Comunitari

By 10 de novembre de 2021Secundària

Després que el curs passat no es pogués dur a terme a causa de les restriccions sanitàries per la pandèmia de la COVID-19, aquests dies hem posat en marxa les activitats incloses en aquest espai d’aprenentatge-servei.

El Servei Comunitari és una activitat que duen a terme els alumnes dels dos darrers cursos de l’Educació Secundària Obligatòria. En aquest curs 2021/22 tots els alumnes de 4t i la meitat dels de 3r faran aquesta actuació, l’objectiu de la qual és que els nois i noies duguin a terme accions en benefici de la comunitat.

Aquestes accions poden ser de tipus local o comunitari i s’han de desenvolupar fora de l’horari escolar. A l’Escola Tabor hem optat aquesta vegada per oferir tasques majoritàriament dintre de la pròpia escola. Així, un grup d’alumnes ajudarà els alumnes del darrer curs d’Educació Infantil i els primers d’Educació Primària en el seu procés d’aprenentatge de la lectura; un altre grup ajudarà en la confecció de les disfresses dels alumnes d’Infantil i Primària quan s’acosti la festa de Carnestoltes; i un darrer grup anirà al rober municipal a ajudar en les tasques de classificació de la roba que s’hi recull. Finalment, tots els alumnes de 4t col·laboraran en la rua de Carnestoltes com a servei d’ordre.

Avis i nets omplen el pati de l’escola

Després de dos cursos en blanc per les restriccions de la pandèmia de la COVID-19, avis, nets i mestres han omplert el pati de l’escola per celebrar una nova edició de la nostra Festa dels Avis.

“Guess the animal” i “Crazy recipes” en xarxa

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes de la classe dels Xais (EI5) i de la classe de Tramuntana (EP4) han compartit i han intercanviat experiències amb altres escoles de la Fundació Tr@ms per tal de potenciar l’ús de l’anglès en contextos reals.

El rap de Gregal guanya un Premi Sambori

Els alumnes de la classe de Gregal (3r de Primària) han obtingut un Premi Sambori pel seu rap de l’aparell locomotor.

Set alumnes de l’Escola Tabor a les primeres places de la Prova Cangur

Cada curs els alumnes de la nostra Escola (des de 5è de Primària fins a 4t d’ESO) participen a la Prova Cangur, que promociona la Societat Catalana de Matemàtiques. En els darrers dies se n’han publicat els resultats i set alumnes de l’Escola han quedat entre el 6% amb millors resultats de tots els participants en la seva categoria.

Publiquem el catàleg d’activitats extraescolars i serveis a les famílies per al proper curs 2022/23.

Com cada any, un simulacre d’evacuació

Com a part del Pla de Prevenció de Riscos Laborals i de la preparació dels alumnes de cara a situacions d’emergència, el passat dijous 5 de maig vam a dur a terme un simulacre d’evacuació de l’escola.

Al Pati dels Petits juguem amb la gravetat

Fa pocs dies hem instal·lat un nou plafó d’activitats al Pati dels Petits, una eina que els permet crear circuits de tota mena.

Peces de fusta que arriben al sostre

| Infantil, Primària | No Comments

Els alumnes dels Xais i de les classes de Ponent i Xaloc van gaudir el passat dimecres 27 d’abril d’una activitat de construcció amb els materials del Taller de construcció KAPLA.

Sant Jordi a l’Escola Tabor

El 22 d’abril hem celebrat la festa de Sant Jordi, patró de Catalunya. Un any més, tota l’escola atura les seves activitats quotidianes per dedicar el dia a la llegenda, els llibres i els Jocs Florals.

Una capsa amb moltes cares que dona molt de joc

Com cada festa de Sant Jordi, avui hem presentat la publicació que hem elaborat entre tots els alumnes i el personal de l’escola.