Arrenca el Servei Comunitari

By 10 de novembre de 2021Secundària

Després que el curs passat no es pogués dur a terme a causa de les restriccions sanitàries per la pandèmia de la COVID-19, aquests dies hem posat en marxa les activitats incloses en aquest espai d’aprenentatge-servei.

El Servei Comunitari és una activitat que duen a terme els alumnes dels dos darrers cursos de l’Educació Secundària Obligatòria. En aquest curs 2021/22 tots els alumnes de 4t i la meitat dels de 3r faran aquesta actuació, l’objectiu de la qual és que els nois i noies duguin a terme accions en benefici de la comunitat.

Aquestes accions poden ser de tipus local o comunitari i s’han de desenvolupar fora de l’horari escolar. A l’Escola Tabor hem optat aquesta vegada per oferir tasques majoritàriament dintre de la pròpia escola. Així, un grup d’alumnes ajudarà els alumnes del darrer curs d’Educació Infantil i els primers d’Educació Primària en el seu procés d’aprenentatge de la lectura; un altre grup ajudarà en la confecció de les disfresses dels alumnes d’Infantil i Primària quan s’acosti la festa de Carnestoltes; i un darrer grup anirà al rober municipal a ajudar en les tasques de classificació de la roba que s’hi recull. Finalment, tots els alumnes de 4t col·laboraran en la rua de Carnestoltes com a servei d’ordre.

Els alumnes d’ESO participen del programa “Salut i escola”

El dia 29 de setembre tots els alumnes de Secundària van rebre a l’espai la Fusteria la visita de tres infermeres del CAP de Santa Perpètua per presentar-los el Programa “Salut i Escola”.

Un matí d’esports per als alumnes de Secundària

El dia 23 de setembre tots els alumnes de Secundària van realitzar la tradicional Sortida Conjunta inicial de curs al Bosc de la Sardana. La idea d’aquesta sortida és que els alumnes de Secundària, sobretot els que acaben d’arribar a l’etapa, es coneguin entre ells i creïn vincles més enllà dels seus companys d’aula.

Tramuntana omple de color el carrer

El passat dijous 22 de setembre, i amb motiu de la celebració de la Setmana de la Mobilitat Sostenible a Santa Perpètua, l’alumnat de Tramuntana va poder gaudir d’un taller de creació artística al carrer organitzat per l’Ajuntament.

La classe de Llevant, sobre rodes

La classe de Llevant va participar el passat 21 de setembre en un taller de mobilitat al Parc de Trànsit, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible organitzada per la policia local de Santa Perpètua.

Acollim la reunió de començament de curs de la Fundació Tr@ms

El dia 15 de setembre l’Escola Tabor va acollir la primera reunió de coordinadors pedagògics de la Fundació Tr@ms del curs 2022/23, en la que es van marcar les principals línies de treball de la Fundació i es van coordinar les primeres activitats conjuntes de les escoles.

Els panells fotovoltaics salven 150 arbres

La instal·lació ara fa gairebé un any dels panells fotovoltaics a l’Escola Tabor contribueix a la reducció de la nostra petjada de carboni. Segons les nostres dades, s’han salvat l’equivalent a 150 arbres.

Comencem el curs 2022/23

El dimarts 6 de setembre comença el nou curs 2022/23. Un curs que ara sí plantegem sense restriccions sanitàries i que ens permet tornar a la normalitat habitual de l’escola i alhora incorporar novetats que millorin la nostra tasca.

Les tutories del curs 2022/23

Ara que hem acabat el curs escolar 2021/22 ja comencem a preparar el curs 2022/23. I aquestes seran les tutories del proper curs.

Acabem el curs 2021/22

Durant tot el dimecres 22 de juny l’Escola ha acollit les activitats habituals que marquen el final del curs escolar.

Els alumnes de Llevant “Passem a Secundària”

Com cada final de curs, els alumnes de la classe de 6è de Primària van celebrar la festa que marca el seu pas de l’Educació Primària a l’Educació Secundària Obligatòria.